Начало Лайфстайл За свободното време Живот и Ум 10 положителни ефекта от вашия ужасен начин на живот - част 1

10 положителни ефекта от вашия ужасен начин на живот - част 1

10 положителни ефекта от вашия ужасен начин на живот - част 1 - изображение

Всички ние имаме лоши навици, но какво правите, когато отвратителните ви залитания се превърнат във ваш рутинен нездравословен начин на живот? Намирате начини да ги оправдаете, разбира се! Ако правите нещо или две, или седем, които сте убедени, че ви превръщат в нездравословен човек, то отпуснете се: Можете да правите каквото си поискате (умерено) и въпреки това да живеете достатъчно дълго, за да карате летяща кола (в сграда). Ако имате нужда от помощ, за да се почувствате по-добре, относно нездравословния си начин на живот, не търсете повече. Консултирайте се с този списък, който ще направи вашия лош начин на живот да изглежда по-добре за нула време!

Пиете всяка вечер

Знаете за какво иде реч. След изморителен ден се прибирате към дома от работа, всички по пътя шофират ужасно, освен вас (естествено!), а единственото, за което си мечтаете, е да си отворите студена бира и да се отпуснете на дивана. Осем бири / часа по-късно отново сте набутани в офиса си и започвате мисловното си обратно броене до почивните дни.

Защо пиенето ви кара да тичане по-бързо, да скачате по-високо и да живеете вечно:

Добре де, това може би е малко преувеличено. Но има и доза умерена истина. Проучване от 1967 г. на над 6000 участници показва, че хората, които консумират между 1 и 30 алкохолни напитки на седмица имат значително по-добро когнитивно функциониране от въздържателите.

Изследователският екип стига до извода, че алкохолът (бира, вино или ликьори) подобрява мисловните процеси, защото увеличава притока на кръв към мозъка. Друго проучване от Университета в Окланд установява, че умерените количества алкохол подобряват спомените на лабораторните плъхове и дори могат да ги предпазват от болести като Алцхаймер. И нямаме предвид само чашата вино на вечеря. Проучване от 2013 г. установява, че консумацията на поне три чаши шампанско на седмица може да "забави появата на дегенеративни мозъчни нарушения, като деменция".

Сякаш това не е достатъчно доказателство, че може да си попийвате по желание, а и 20-годишно проучване на 1824 участници доказва, че тежките пиячи надживяват въздържателите. Наздраве!

(Отказ от отговорност: Смятаме, че е наш дълг да подчертаем, че изследователите обвързват алкохола/ по-голямата продължителност на живот с по-активния социален живот, което означава, че маратонът с бутилка водка в "петък вечер" не се брои.

Пушите като комин

Зъбите ви са жълтеникави, кожата ви е суха и груба, а дрехите ви миришат като пепелника на Сатаната ... и харчите повече от 100 лв на заплата за нещо, което мразите. Встрани от рака на белия дроб, гърлото и устата (да не говорим за емфизема и вродени дефекти), пушачите са шегаджии. Ако не вярвате, направете забележка на един, че ви трови с цигарата си, пушейки наоколо.

Как никотинът помага на мозъка:

При едно проучване на възрастни лица с леки когнитивни увреждания се установява, че участниците, на които са били прилагани никотинови пластири в продължение на 6 месеца, имат по-развито внимание и психомоторна скорост.

Те също възвръщат 46% от нормалната дългосрочна памет за възрастта си. Контролната група, която има плацебо пластири, се влошава с 26%. Разбира се, тук става дума за лепенки, а не за цигари - което означава, че може би е време да изхвърлите кутията и да я замените с една от тези фантастични нови електронни цигари, които съдържат никотин, но по-малко отровни добавки. За да облекчите апетита си, можете дори да ги ароматизирате като тютюн.

Спите до обяд

Това е наистина непродуктивно и жалко!

Но защо това има и своите ползи:

Докато учените не разбират напълно нюансите на съня или как точно това засяга телата ни, те знаят със сигурност, че липсата на сън може да има много вредни странични ефекти.

Изследване от 2000 г. в Нова Зеландия установява, че хората, които карат превозни средства, след като са били будни в продължение на 17-19 часа, се представят по-зле в шофирането от тези с 0,05 алкохол в кръвта - законната граница за шофиране в нетрезво състояние в повечето западноевропейски страни.

Получаването на по-малко от 6 часа сън на нощ може да повлияе на времето за реакция, координацията и преценката - и може да увеличи тревожността, стреса и депресията. Учените наричат съня "анаболен" процес (процес на изграждане) – времето, през което тялото ни и мускулната тъкан се възстановяват, наред с всичко останало.

Адекватният сън засяга нашата личност, спомени, нива на толерантност - дори нашето чувство за хумор. Оглеждали ли сте се в огледалото в края на дълга нощ? Олеле.

Докосвате се всеки път, когато имате възможност

Това също е отвратително, засрамете се! ;)

Защо мастурбацията е наистина много полезна за вас

Но не се тревожете! Съществува здравословно количество мастурбация - и вероятно е повече, отколкото си мислите. В проучване от 2013 г. на мъже (в лаборатория) екип от австралийски учени стига до заключението, че колкото повече мъжете еякулират на възраст между 20 и 50 години, толкова по-малко вероятно е да развият рак на простатата. По-конкретно: Мъжете в 20-те години, които еякулират 5 пъти седмично, са с една трета по-малко предразположени да развият рак на простатата по-късно в живота си. 

По-ранните проучвания свързват честата сексуална активност с повишаване на риска от рак на простатата, но променливата тук е втората. Тук има урок. За да запазите здравето си, правете го сами.

Защо компютърните игри ви правят по-умни:

Според учените, видеоигрите могат да превърнат мозъка ви в по-ефективна машина за мислене. В проучване възрастните, които са играли повече екшън игри, са в състояние да вземат бързи и точни решения с 25% по-бързо от останалите, а по-запалените играчи са способни да обръщат внимание на повече от 6 неща наведнъж, без да се бъркат. Друго изследване установява, че жените геймъри са в състояние да манипулират 3D обекти по-добре от останалите, а трето показва, че децата, които играят видео игри, изкарват по-високи резултати на стандартните тестове за креативност.

Поради положителните резултати от тези проучвания, учените изследват как видеоигрите влияят върху възприятието, вниманието, координацията между ръцете и очите, и много други мозъчни функции, които не включват залитане към царевични чипсове.

Е, какво да ви кажем, нездравословните ви навици не са чак толкова зле ... и все пак, запомнете, всичко в умерени количества!

Източник: ranker.com

Снимка: favim.com

По статията работи: Елиза Трайкова

Още по темата:

0.0, 0 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлНовиниПсихологияСпортЛеченияХранене при...Нормативни актовеРецептиИстория