Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Лайфстайл Аз и моето семейство Мама, тате и аз Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане

Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане

от 27 фев 2019г., обновено на 13 март 2019г.
Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Прекалено дълго време брандовете и рекламните кампании се обръщаха към майките само по един начин - предлагайки им продукти (а с тях и представи) за възвръщане на съвършена визия, за идеален начин на живот като родители и за перфектен дом, който трябва да поддържат. Най-добрият пример за това са рекламите от 60-те и 70-те години на миналия век, които са наситени с твърде много сексизъм.

сексистка реклама сексистка реклама

Откакто кампaнията на Dove разкри истинската красота във всичките й форми, ползвайки жени, които не са професионални модели и нямат перфектни тела, рекламните агенции преобърнаха методите си за работа. Сега всички пресъздават позитивните аспекти на един реалистичен свят, особено когато става въпрос за жени и майки.

Но през последните години рекламистите откриха силата да отразяват реалния свят, заобикалящ потребителите им. Оказва се, че да уважаваш клиентите си такива, каквито са, дава гаранция за много повече продажби, тъй като формира обществено мислене от нов, по-отворен и гъвкав тип.

Последният бранд, който започна подобна кампания, демонстрирайки неприбраните коремчета на наскоро родили майки, е Mothercare – бранд, предлагащ бебешки и детски продукти.

Проектът на Mothercare е наречен "Body Proud Mums campaign", а фотографката Софи Мейан е всеизвестна с автентичността и несъвършенствата, които отразява в работата си. За настоящата си кампанията тя казва следното:

"Снимките изобразяват суровото и невероятно преживяване на раждането. Целта е майките във всякаква форма и размер да се идентифицират с тези снимки по един или друг начин и да се почувстват по-уверени със своите несъвършенства."

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

At Mothercare, we believe all mums are beautiful and should feel proud and confident about their bodies #BodyProudMums Kesia, 17 weeks after giving birth: “I always knew my body would be different after giving birth, however, I didn’t expect my mind to take so long to get used to seeing myself. I was never “skinny” but I put on more weight than I thought I would. A lot of friends had babies close to me and they post online about their bodies, and I do feel upset sometimes that I haven’t bounced back in the same way they have. I know every woman is different and I am not as hard on myself anymore. I wanted to take part to show people that it is normal to look like this after having a baby. I want to show the baby is more important than the marks!”

Публикация, споделена от Mothercare UK (@mothercareuk) наФев 22, 2019 в 2:01 PST

Снимките са разпространени навсякъде из лондонския градски транспорт и взривяват социалните мрежи. Екипът на Mothercare наистина повлиява на общественото мнение. Темата за следродилното женско тяло е на фокус навсякъде по света.

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

At Mothercare, we believe all mums are beautiful and should feel proud and confident about their bodies #BodyProudMums Tesha, 26 weeks after giving birth: “I feel ok about my body, but I would be lying if I said I was 100% happy about the way it looks right now but that's more due to fitness than anything else. During pregnancy I adored my changing body I loved my bump but did worry about how it would all change once I gave birth. Once I did give birth, I felt like my old body had died, my confidence was on the floor. I had endured my first operation of my life in order for my child to be born so I was scarred, my stomach was lined with angry looking stretch marks and my belly felt and looked like a popped balloon. I was devastated and didn't think I would feel that way at all. It took several months for me to even let my partner see me naked, I can't believe I felt so ashamed. Now, I’m learning that this is the new me now. My stretch marks are going nowhere and nor is my scar, they are reminders that without them I wouldn't have my son. I can always lose the excess weight, but for now. I'm too busy enjoying my boy.”

Публикация, споделена от Mothercare UK (@mothercareuk) наФев 24, 2019 в 3:00 PST

Както казва фотографката Софи Мейан пред CNN, "снимките са за документиране и демонстриране на многообразните аспекти от майчинството, защото има твърде много маргинализирани тела, които не се репрезентират в социалните мрежи."

Тина, която е снимана с двете си деца, обяснява защо светът трябва по-често да се сблъсква с подобни инициативи: "Спомням си, че бях наистина изненадана, когато видях как Кейт Мидълтън излизаше от болницата, държейки принц Джордж в ръце, а коремчето й почти се беше прибрало". Коя жена не би искала да изглежда така само няколко часа след раждането?

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

At Mothercare, we believe all mums are beautiful and should feel proud and confident about their bodies #BodyProudMums Tina, 27 weeks after giving birth: “I am not a fan of my new body. Before birth I was muscular and worked out a lot. Now I don’t have time to work out and everything feels saggier! I didn’t expect to feel suddenly so old and droopy! I know it will come back with time and dedication to exercise again, but right now all I want to do is cover up with baggy clothes. Every day I feel pressure to bounce back. Society, social media, people’s comments all make you feel that way. All over social media it shows these perfect bodies saying they’ve had children and now bounced back so quickly. I, myself remember being really surprised when Kate Middleton came out of the hospital holding Prince George. She had the baby bump, and I remember being surprised that your belly doesn’t just go down after giving birth. I also thought how stupid I was to have ever thought it would. I guess pre children you just have unrealistic expectations. I also put pressure on myself to try and get my body back, but as I slowly transition into motherhood I am realising that it’s actually not that important, and I just need to be OK in my own skin rather than worrying about what everyone else thinks.”

Публикация, споделена от Mothercare UK (@mothercareuk) наФев 25, 2019 в 1:01 PST

Основнатa функция на рекламите е да продават продукти, но страничните ефекти са много по-мащабни. Те представят идеи, чрез които внушават на хората какви трябва да бъдат и как трябва да живеят. Хубавото на кампанията на Mothercare е, че казва на майките да бъдат просто такива, каквито са, и да обичат себе си.

Редактор: Милена Минчева

Източник: mother.ly; cnn.com

Още по темата:
  • Да, щастливата връзка ви прави дебели Да, щастливата връзка ви прави дебели
  • Рокси Нафуси: Как да излезем от цикъла отслабване-напълняване Рокси Нафуси: Как да излезем от цикъла отслабване-напълняване
  • Поетесата Ерика Лобърг: Напълнях, но знам, че мога да отслабна отново Поетесата Ерика Лобърг: Напълнях, но знам, че мога да отслабна отново
  • Очарователни снимки на бебета от ултразвук и след като се родят Очарователни снимки на бебета от ултразвук и след като се родят
5.0/5 2 оценки

Продукти свързани със СТАТИЯТА

ГРЪМОТРЪН КОРЕНИ
3.40лв.

ГРЪМОТРЪН КОРЕНИ

КАНПОЛ БИКИНИ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА размер L * 5  9/599
7.70лв.

КАНПОЛ БИКИНИ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА размер L * 5 9/599

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА L
76.00лв.

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА L

КАНПОЛ БИКИНИ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА размер XL * 5 9/600
7.70лв.

КАНПОЛ БИКИНИ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА размер XL * 5 9/600

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА M
76.00лв.

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА M

ЛИПОЕЛАСТИК ДАМСКО КОМПРЕСИВНО БОДИ БЕЗ РЪКАВ MH SPECIAL COMFORT
226.00лв.

ЛИПОЕЛАСТИК ДАМСКО КОМПРЕСИВНО БОДИ БЕЗ РЪКАВ MH SPECIAL COMFORT

Безплатна доставка за България!

Коментари към Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане
    www.framar.bg 
    на 03 July 2025 в 11:54
    Коментирайте "Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Аз и моето семейство
  • Мама, тате и аз
  • Трябва ли да се лишат малолетните и непълнолетните майки от детски помощи
  • Хранителни добавки и витамини за напълняване и апетит
  • Как да напълнея? Съвети за покачване на килограмите
  • Диета за напълняване или как да се храним, за да напълнеем
  • д-р Ванилия Илиева Ярмина
  • Лечение при следродилна депресия: лекарства, добавки, полезни съвети
  • Как да стегнем отпуснатата след раждане и с възрастта вагина
  • Ползи и рискове от консумацията на фурми по време на бременност
  • Алтернативни методи за лечение на депресия при бременност и след раждане
  • Епизиотомия
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Кожен проблем по време на бременност - след посещение на козметик

преди 31 дни, 16 часа и 28 мин.

Изтръпване на ръка, пръсти след вземане на кръв

преди 560 дни, 20 часа и 32 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Защо не трябва да пием кафе преди кръвни изследвания - всичко което трябва да знаете

преди 5 дни, 20 часа и 5 мин.

Безплатна консултация за деца с витилиго - Габрово, юли, 2025 година

преди 7 дни, 12 часа и 46 мин.

Прием в болница - какво заплаща НЗОК, какви документи са необходими и колко продължава болничният престой

преди 19 дни, 19 часа и 38 мин.

Психотест за оръжие в България: Какво представлява и формалност ли е?

преди 20 дни, 2 часа и 39 мин.
Всички

АНКЕТА

Пушите ли?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ШИПКА С КАРАМФИЛ 150 г БИОНИА

ДЕРМОКСЕН ХИДРА вагинални овули * 7

ДЕРМОКСЕН ИНТИМЕН ГЕЛ ЗА ДИАБЕТИЦИ 125 мл

ДЕРМОКСЕН БАКТОР вагинални овули * 7

ДЕРМОКСЕН УСПОКОЯВАЩ ИНТИМЕН КРЕМ 20 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ФИБРОЗИМ стомашно - устойчиви капсули * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 юли 2025г. в 11:29:57

МАКМИРОР вагинални глобули * 12

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 юли 2025г. в 11:28:39

МАКМИРОР вагинални глобули * 12

Коментар на: Камелия от 03 юли 2025г. в 10:38:34

УРОФИТ таблетки * 120 ТОШКОВ

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 юли 2025г. в 10:32:41

УРОФИТ таблетки * 120 ТОШКОВ

Коментар на: Дида от 03 юли 2025г. в 06:55:06
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival