Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Лайфстайл Аз и моето семейство Мама, тате и аз Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане

Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане

от 27 фев 2019г., обновено на 13 март 2019г.
Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Прекалено дълго време брандовете и рекламните кампании се обръщаха към майките само по един начин - предлагайки им продукти (а с тях и представи) за възвръщане на съвършена визия, за идеален начин на живот като родители и за перфектен дом, който трябва да поддържат. Най-добрият пример за това са рекламите от 60-те и 70-те години на миналия век, които са наситени с твърде много сексизъм.

сексистка реклама сексистка реклама

Откакто кампaнията на Dove разкри истинската красота във всичките й форми, ползвайки жени, които не са професионални модели и нямат перфектни тела, рекламните агенции преобърнаха методите си за работа. Сега всички пресъздават позитивните аспекти на един реалистичен свят, особено когато става въпрос за жени и майки.

Но през последните години рекламистите откриха силата да отразяват реалния свят, заобикалящ потребителите им. Оказва се, че да уважаваш клиентите си такива, каквито са, дава гаранция за много повече продажби, тъй като формира обществено мислене от нов, по-отворен и гъвкав тип.

Последният бранд, който започна подобна кампания, демонстрирайки неприбраните коремчета на наскоро родили майки, е Mothercare – бранд, предлагащ бебешки и детски продукти.

Проектът на Mothercare е наречен "Body Proud Mums campaign", а фотографката Софи Мейан е всеизвестна с автентичността и несъвършенствата, които отразява в работата си. За настоящата си кампанията тя казва следното:

"Снимките изобразяват суровото и невероятно преживяване на раждането. Целта е майките във всякаква форма и размер да се идентифицират с тези снимки по един или друг начин и да се почувстват по-уверени със своите несъвършенства."

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

At Mothercare, we believe all mums are beautiful and should feel proud and confident about their bodies #BodyProudMums Kesia, 17 weeks after giving birth: “I always knew my body would be different after giving birth, however, I didn’t expect my mind to take so long to get used to seeing myself. I was never “skinny” but I put on more weight than I thought I would. A lot of friends had babies close to me and they post online about their bodies, and I do feel upset sometimes that I haven’t bounced back in the same way they have. I know every woman is different and I am not as hard on myself anymore. I wanted to take part to show people that it is normal to look like this after having a baby. I want to show the baby is more important than the marks!”

Публикация, споделена от Mothercare UK (@mothercareuk) наФев 22, 2019 в 2:01 PST

Снимките са разпространени навсякъде из лондонския градски транспорт и взривяват социалните мрежи. Екипът на Mothercare наистина повлиява на общественото мнение. Темата за следродилното женско тяло е на фокус навсякъде по света.

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

At Mothercare, we believe all mums are beautiful and should feel proud and confident about their bodies #BodyProudMums Tesha, 26 weeks after giving birth: “I feel ok about my body, but I would be lying if I said I was 100% happy about the way it looks right now but that's more due to fitness than anything else. During pregnancy I adored my changing body I loved my bump but did worry about how it would all change once I gave birth. Once I did give birth, I felt like my old body had died, my confidence was on the floor. I had endured my first operation of my life in order for my child to be born so I was scarred, my stomach was lined with angry looking stretch marks and my belly felt and looked like a popped balloon. I was devastated and didn't think I would feel that way at all. It took several months for me to even let my partner see me naked, I can't believe I felt so ashamed. Now, I’m learning that this is the new me now. My stretch marks are going nowhere and nor is my scar, they are reminders that without them I wouldn't have my son. I can always lose the excess weight, but for now. I'm too busy enjoying my boy.”

Публикация, споделена от Mothercare UK (@mothercareuk) наФев 24, 2019 в 3:00 PST

Както казва фотографката Софи Мейан пред CNN, "снимките са за документиране и демонстриране на многообразните аспекти от майчинството, защото има твърде много маргинализирани тела, които не се репрезентират в социалните мрежи."

Тина, която е снимана с двете си деца, обяснява защо светът трябва по-често да се сблъсква с подобни инициативи: "Спомням си, че бях наистина изненадана, когато видях как Кейт Мидълтън излизаше от болницата, държейки принц Джордж в ръце, а коремчето й почти се беше прибрало". Коя жена не би искала да изглежда така само няколко часа след раждането?

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

At Mothercare, we believe all mums are beautiful and should feel proud and confident about their bodies #BodyProudMums Tina, 27 weeks after giving birth: “I am not a fan of my new body. Before birth I was muscular and worked out a lot. Now I don’t have time to work out and everything feels saggier! I didn’t expect to feel suddenly so old and droopy! I know it will come back with time and dedication to exercise again, but right now all I want to do is cover up with baggy clothes. Every day I feel pressure to bounce back. Society, social media, people’s comments all make you feel that way. All over social media it shows these perfect bodies saying they’ve had children and now bounced back so quickly. I, myself remember being really surprised when Kate Middleton came out of the hospital holding Prince George. She had the baby bump, and I remember being surprised that your belly doesn’t just go down after giving birth. I also thought how stupid I was to have ever thought it would. I guess pre children you just have unrealistic expectations. I also put pressure on myself to try and get my body back, but as I slowly transition into motherhood I am realising that it’s actually not that important, and I just need to be OK in my own skin rather than worrying about what everyone else thinks.”

Публикация, споделена от Mothercare UK (@mothercareuk) наФев 25, 2019 в 1:01 PST

Основнатa функция на рекламите е да продават продукти, но страничните ефекти са много по-мащабни. Те представят идеи, чрез които внушават на хората какви трябва да бъдат и как трябва да живеят. Хубавото на кампанията на Mothercare е, че казва на майките да бъдат просто такива, каквито са, и да обичат себе си.

Редактор: Милена Минчева

Източник: mother.ly; cnn.com

Още по темата:
  • Поетесата Ерика Лобърг: Напълнях, но знам, че мога да отслабна отново Поетесата Ерика Лобърг: Напълнях, но знам, че мога да отслабна отново
  • Да, щастливата връзка ви прави дебели Да, щастливата връзка ви прави дебели
  • Рокси Нафуси: Как да излезем от цикъла отслабване-напълняване Рокси Нафуси: Как да излезем от цикъла отслабване-напълняване
  • Как да разпознаем формите на насилие над жени от страна на акушер-гинеколог Как да разпознаем формите на насилие над жени от страна на акушер-гинеколог
5.0/5 2 оценки

Продукти свързани със СТАТИЯТА

ГРЪМОТРЪН КОРЕНИ
3.91лв. / 2.00 €

ГРЪМОТРЪН КОРЕНИ

КАНПОЛ БИКИНИ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА размер XL * 5 9/600
7.70лв. / 3.94 €

КАНПОЛ БИКИНИ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА размер XL * 5 9/600

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА M
82.14лв. / 42.00 €

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА M

ЛИПОЕЛАСТИК ДАМСКО КОМПРЕСИВНО БОДИ БЕЗ РЪКАВ MH SPECIAL COMFORT
226.00лв. / 115.55 €

ЛИПОЕЛАСТИК ДАМСКО КОМПРЕСИВНО БОДИ БЕЗ РЪКАВ MH SPECIAL COMFORT

Безплатна доставка за България!
ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА S
82.14лв. / 42.00 €

ОРТОТЕХ ПОЯС КОРЕМНА / ГРЪДНА СТЕНА S

ЛАНСИНОХ ОБЛЕКЧАВАЩ СПРЕЙ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ
32.76лв. / 16.75 €

ЛАНСИНОХ ОБЛЕКЧАВАЩ СПРЕЙ ЗА СЛЕД РАЖДАНЕ

Коментари към Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане
    www.framar.bg 
    на 11 November 2025 в 19:34
    Коментирайте "Рекламна кампания възхвалява женското тяло след раждане"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Аз и моето семейство
  • Мама, тате и аз
  • Хранителни добавки и витамини за напълняване и апетит
  • Как да напълнея? Съвети за покачване на килограмите
  • Ползи и рискове от консумацията на фурми по време на бременност
  • Диета за напълняване или как да се храним, за да напълнеем
  • Възстановяване след Цезарово сечение (секцио)
  • Лечение на косопад след раждане
  • Амниотомия (пукане на околоплодния мехур): показания, рискове
  • Не ям, а пълнея? Кои са причините за напълняване
  • Алтернативно лечение на анорексия
  • Цезарово сечение (Секцио)
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
САЩ ще отказват визи на хора с хронични заболяванияСАЩ ще отказват визи на хора с хронични заболявания

САЩ ще отказват визи на хора с хронични заболявания

от 11 ное 2025г.Прочети повече
РНК молекула в бъбреците предизвиква летален лупусен нефритРНК молекула в бъбреците предизвиква летален лупусен нефрит

РНК молекула в бъбреците предизвиква летален лупусен нефрит

от 11 ное 2025г.Прочети повече
Спешен контрацептив намалява риска от рак на гърдата при жени в пременопаузаСпешен контрацептив намалява риска от рак на гърдата при жени в пременопауза

Спешен контрацептив намалява риска от рак на гърдата при жени в пременопауза

от 11 ное 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 11 дни, 8 часа и 30 мин.

Гадене и лека болка сред преглед при гинеколог

преди 21 дни, 4 часа и 43 мин.
Всички

АНКЕТА

Пушите ли?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

МАСЛО ОТ РИГАН капсули 50 мг * 60 NATURE'S WAY

ЛИБРЕТО капсули * 30

ЛИВЪР ХЕЛТ капсули * 65 УЕБЪР НАТУРАЛС

ГАСТРОФЕНС капсули * 30

КОНТЕЙНЕР ЗА ПРОБИ НЕСТЕРИЛЕН 100 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ТЕНСАР таблетки 10 мг * 28

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 ное 2025г. в 16:25:36

ИДЕОС таблетки * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 ное 2025г. в 16:11:45

ЕНЗИ-МИЛ таблетки * 60 БОТАНИК

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 ное 2025г. в 16:10:30

Витамин В6 (пиридоксин)

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 ное 2025г. в 16:09:59

ПИАСКЛЕДИН капсули 100 мг / 200 мг * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 ное 2025г. в 16:05:09
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival