7 грешки на работното място, които често допускаме

Ако вярвате, че връзката с колегите ви не е най-важната част от вашата кариера, тогава грешите. Изследванията показват, че ако имате приятелски отношения с колегите си, производителността ви се увеличава значително. Но, за съжаление, когато започнем да работим на ново място, можем да направим грешки, които дори не забелязваме. И за да ги предотвратим, предлагаме ви да разгледате най-често срещаните от тях.
Не помните имена
Дейл Карнеги, препоръчва да назовавате имената на хората от момента, в който ги срещнете, защото по този начин ще запомните името и ще покажете уважение към другия.
Вие не носите вкусни храни
Ако искате да направите нещо хубаво за колегите си и да си спечелите репутацията на добър човек, донесете в офиса някои вкусни храни.
Не е нужно да прекарвате цял ден в кухнята (въпреки че ще е наистина готино), можете просто да си купите бисквитки и да ги споделите с всички. И ако това стане традиция за целия екип, никога няма да сте гладни на работа. А и ще се харесате на колегите.
Страхувате се да добавите колегите си в социалните медии
Ако искате да научите повече за фирмата, за която работите и да станете приятели с колегите си, трябва да научите повече за техните интереси и постижения. Първо, това ще ви помогне да намерите нещо, за което да говорите, и второ, ще научите какво да не споделяте. Най-важното е да не разпространявате информацията, която получавате от други хора. Вие не искате да бъдете известен като клюкар, нали?
Опитвате се да комуникирате твърде много
Разбира се, би било чудесно, ако всички започнат да ви харесват веднага, но ако сте твърде упорити, това може да отблъсне вашия колега. Погледнете по отблизо хората, които работят с вас. Трябва да намерите начин да общувате с всеки индивидуално, защото едни предпочитат чат в социалните мрежи, а други са по-малко комуникативни.
Не се опитвайте бързо да се сприятелите. Не споделяйте много лична информация: запомнете, че подобни разговори не трябва да се провеждат на работното място.
Вие правите постоянно комплименти
Тук същото нещо, което обсъждахме по-горе, работи. Ако забележите предимствата и талантите на колегите си и ако правите искрени комплименти, това ще ви даде репутация на отворен и любезен човек. Най-важните неща са честността и умереността.
И най-добре е да избягвате комплименти, които могат да бъдат тълкувани погрешно. Помагане на колега за проект и комплимент за очите му наистина са две коренно различни неща.
Вие не сте неутрални
Ако забележите, че в работата ви има определени групи колеги, не вземайте страна. Важно е да останете неутрални, защото ако не го направите, вашата репутация и добри отношения с целия екип може да бъдат засегнати.
Бъдете любезни към всички, независимо от техния социален статус. Стойте далеч от всички негативни думи за другите хора. В дългосрочна перспектива такава позиция ще ви позволи да останете положителни през цялото време, което е чудесно за производителността на труда.
Не наблюдавате езика на тялото
Езикът на тялото е наистина важен при всяка комуникация. Можем подсъзнателно да изпращаме сигнали, които нашите колеги получават. Тези сигнали биха могли да ги накарат да спрат да общуват с нас по приятелски начин. Тъжно лице през цялото време, предмети, насочени към други хора, гласът ви - тези неща могат да отблъснат колегите от вас. Ако искате да направите добро първо впечатление, използвайте следните трикове:
- Гледайте човека, с когото говорите.
- Обърнете тялото си към хората, когато говорят с вас.
- Усмихвайте се учтиво, ако е възможно.
- Не насочвайте пръста си или други предмети към хората.
Редактор: Илияна Кръстева
Източник: brightside.me
Снимки: www.theodysseyonline.com
Продукти свързани със СТАТИЯТА
ФЪРСТ ЕЙД АПТЕЧКА ТИП ОФИС
ЗИМАТА НА НАШИТЕ ПИСМА - АНХЕЛЕС ДОНЯТЕ - ХЕРМЕС
ВАРИТЕКС ЦЕЛИ СИЛИКОНОВИ СТЕЛКИ ЗА КОРИГИРАНЕ НА НАПРЕЧЕН И НАДЛЪЖЕН СВОД модел 542
VIKING-T МЪЖКИ ОБУВКИ HENNY BLUE 39-47
VIKING-T МЪЖКИ ОБУВКИ HENNY GREY 39-46
VIKING-T ДАМСКИ ОБУВКИ SUNNY LILAC 36-41
СТАТИЯТА е свързана към
- За свободното време
- Любопитно и забавно
- 5 признака, че колегата ни е психопат
- Как да разпознаем и да се справим с бърнаут синдром
- 7 начина, по които дразним шефа
- 4 стратегии за справяне с токсични колеги
- 5 признака, че трябва да сменим работата си
- Как да бъдем щастливи на работното си място
- Работата трябва да носи удоволствие – мото на младите хора от поколение Z
- НАРЕДБА № 28 от 9.12.2008 г. за устройството, реда и организацията на работата на аптеките и номенклатурата на лекарствените продукти
- Направете си бърз тест с дърво за определяне на характера
- 11 неща, които не бива да толерирате на работното си място
Коментари към 7 грешки на работното място, които често допускаме