Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно 10 мита, в които рекламодателите искат да вярваме

10 мита, в които рекламодателите искат да вярваме

от 27 сеп 2017г., обновено на 11 окт 2017г.
10 мита, в които рекламодателите искат да вярваме - изображение
  • Инфо
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Коментари
Свързаност

Рекламодателите често се опитват да заблудят потенциалните клиенти, че техният продукт е най-добрият. В повечето случаи те прикриват истината, така че, когато погледнем даден продукт да си кажем  - "Трябва да го купя".

Представяме ви 10 мита, в които работодателите искат да вярваме. Съветваме ви да прочетете внимателно статията.

Цитрусовите плодове са най-добрият източник на витамин С

плодове и зеленчуци

Истината: Количеството витамин С в шипките, например е в следното съотношение - 650 мг / 100 г, а в червените пиперки - 250 мг / 100 г. Дори в касиса има повече витамин С, отколкото при цитрусовите плодове - 200 mg / 100 g.

Как се появи митът: До 1908 г. портокаловата индустрия е на загуба. Производителите не успяват да продадат големите реколти. По това време Албърт Ласкър ( рекламист) започва кампания, в която насърчава хората да консумират една чаша портокалов сок , дневно на закуска, защото портокалите са отличен източник на витамин С.

Трябва да предложите брак с диамантен пръстен

диамантен пръстен

Истината: Всъщност не е нужно пръстенът да е от диамант. Дори изобщо не е необходимо да се подарява това бижу.

Как се появи митът: Рекламна кампания с лозунга „Диаманти завинаги"  безспорно трябва да бъде включена във всеки маркетингов учебник, защото е гениална и услужлива. Благодарение на подобни слогани след 1947 г. чистият въглерод е в изобилие. Поради тази причина освен, че диамантът се счита за скъпо бижу, той е й незаменима част от предложението за брак.

Поздравителните картички трябва да се дават заедно с подаръка

картички

Истината: И това не е задължително.

Как се появи митът: До началото на XX век поздравителните картички се изпращат само по пощата. Благодарение на рекламна кампания на производителите на този продукт „Hallmark“ хората започват да възприемат картичките като незаменима част от подаръка. Рекламната кампания подчертава, че те са красиви, и изискани, и в тях може да се напишат мили думи, които ще се помнят години напред.

Пастата за зъби трябва да бъде изстисквана по цялата дължина на четката за зъби

паста за зъби

Истината: Количеството паста за зъби е достатъчно.

Как се появи митът: Всеки мит в тази класация се появява с една конкретна цел, а именно да се увеличи броят на продажбите, а производителите на паста за зъби не правят изключение. Във всяка реклама се набляга как четката трябва да се изстисква от началото до края с паста.
Това изглежда по-представително и кара хората да купуват по-често от продукта. Всъщност, когато става въпрос за здравето на зъбите, пастата не е толкова важна. По-голямо значение има начина, по-който изтърквате и измивате вашите зъби.

Имиджът на Дядо Коледа е изобретен от Кока-Кола

Дядо Коледа

Истината: Първият художник, който определя модерния образ на Дядо Коледа е Томас Наст (1904 г.). 

Как се появи митът: Първообразът на Дядо Коледа всъщност е Свети Николас скромен монах в зелено зимно наметало, който се е родил през III век в Мала Азия. Той е бил епископ, който е правил чудеса и е оказвал помощ на сираците. Образ, който е съвсем различен от белобрадия старец с червени дрехи.
През 1931 г. Coca-Cola стартира рекламна кампания за увеличаване на продажбите на безалкохолни напитки през зимата. Днешният образ на Дядо Коледа е създаден от художника Хедон Сандблум. Именно този портрет днес възприемаме като изображението на добрия старец.

Дисбиозата е заболяване

дисбиоза

Истината: В международната класификация няма такова заболяване.

Как се появи митът: Използването на термина "дисбиоза" в Източна Европа се подкрепя от фармацевтичните компании, включително и от тези на Запад. Дисбиозата е състояние с нарушен микорбен баланс в организма.

В растителното олио се съдържа холестерол

олио

Истината: Няма растително олио, съдържащо холестерол, само олио.


Как се появи митът: Друг пазарен трик за увеличаване на продажбите. Текстът, който започва с "Не съдържа ..." привлича вниманието на купувачите, поражда у тях доверие и ги кара да мислят, че купуват специален вид от растителното олио.

Бирата и безалкохолните напитки утоляват жаждата

напитки

Истината: Напитките, които съдържат захар и алкохол, всъщност причиняват жажда.

Как се появи митът: Всяка реклама за безалкохолни напитки подчертава, че те трябва да се консумират , когато времето навън е горещо. Производителите предпочитат да прикриват истината, че всъщност единственото нещо, което може да утоли жаждата ви, е обикновената вода от чешмата.

Беконът и яйцата са идеалната закуска

бекон и яйца

Истината: Няма убедителни изследвания за ефекта на закуската върху формата на тялото.

Как се появи митът: През 20-те години на XX век, известният PR експерт Едуард Бернайс получава задача да измисли маркетингов трик, за да увеличи продажбите на бекон в САЩ. Той поръчва проучване, което „установява“, че обилната закуска е по-добра от леката. Ако закуската трябва да ни даде сили то в нея трябва да има повече бекон. Тази логика устройва купувачите. След като изследването става общоизвестно, около 70% от хората консумират бекон всяка сутрин не само в САЩ, но и по целия свят.

Плодовите желирани мечета са бонбони за деца

мечета

Истината: Съставът на тези мечета включва захар, нишесте и хранителни оцветители, но в тях не се съдържат плодове.

Как се появи митът: Въпреки че тези продукти са представени в детска форма, това не ги прави полезни и безопасни за малчуганите. Можете спокойно да ядете бонбони от надеждни производители, но по-добре не ги купувайте от случайни магазинчета на улицата.

  източник: brightside.me

  снимки: albanesecandy.com

 по статията работи: Илияна Стоянова

Още по темата:
  • 5 форми на контрол над съзнанието ни, на които несъзнателно сме подложени всеки ден (1 част) 5 форми на контрол над съзнанието ни, на които несъзнателно сме подложени всеки ден (1 част)
  • Дали римската империя осъществява най-добрата "рекламна кампания" в историята? Дали римската империя осъществява най-добрата "рекламна кампания" в историята?
  • Скоро е възможно Фейсбук да ни позволи да печелим пари от публикациите си Скоро е възможно Фейсбук да ни позволи да печелим пари от публикациите си
  • Сексизъм, расизъм, зависимости и насилие в скандалните реклами от миналото Сексизъм, расизъм, зависимости и насилие в скандалните реклами от миналото
5.0/5 1 оценка

Коментари към 10 мита, в които рекламодателите искат да вярваме

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте 10 мита, в които рекламодателите искат да вярваме
    www.framar.bg 
    на 16 June 2025 в 03:31
    Коментирайте "10 мита, в които рекламодателите искат да вярваме"

СТАТИЯТА е свързана към

  • За свободното време
  • Любопитно и забавно
  • Рекламни трикове за по-апетитни хранителни продукти
  • 20 примера за това как са изглеждали рекламите на известни марки през миналия век
  • Филмът Сам вкъщи от 1990, сравнен с рекламата от 2018 година
  • Психологическо използване на сетивата в маркетинга
  • 14 реклами, които крещят за промяна
  • В Русия се канят да ограничат рекламите за бързата храна
  • 10 полезни неща, които да правим по време на рекламите
  • 5 форми на контрол над съзнанието ни, на които несъзнателно сме подложени всеки ден (1 част)
  • Защо детето иска всичко, което вижда в рекламите и как да се справим с това
  • Скоро е възможно Фейсбук да ни позволи да печелим пари от публикациите си
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ

Latest Temu Discount Code $100 off [acp856709] For The USA & Canada

преди 1 час и 17 мин.

Maximize Savings With [acp856709] Temu Coupon Code $100 Off

преди 1 час и 18 мин.

Temu Coupon Code $100 Off [acp856709] + 30% Discount For New Users

преди 1 час и 19 мин.

$100 Off Temu Coupon Code [acp856709] For New & Existing Users

преди 1 час и 21 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Temu Promo Code [acp856709] 90% Off For Existing Customers

преди 1 час и 22 мин.

Latest Temu Coupon Code 40% Off [acp856709] For USA & Canada

преди 1 час и 23 мин.

Прием в болница - какво заплаща НЗОК, какви документи са необходими и колко продължава болничният престой

преди 2 дни, 11 часа и 14 мин.

Психотест за оръжие в България: Какво представлява и формалност ли е?

преди 2 дни, 18 часа и 15 мин.
Всички

АНКЕТА

Готови ли сте у дома да полагате грижа за болен роднина?

Виж резултатите
Още интересни публикации
В Русия се канят да ограничат рекламите за бързата храна В Русия се канят да ограничат рекламите за бързата храна

В Русия се канят да ограничат рекламите за бързата храна

от 15 март 2021г. Прочети повече
Рекламни трикове за по-апетитни хранителни продукти Рекламни трикове за по-апетитни хранителни продукти

Рекламни трикове за по-апетитни хранителни продукти

от 20 авг 2020г. Прочети повече
10 полезни неща, които да правим по време на рекламите 10 полезни неща, които да правим по време на рекламите

10 полезни неща, които да правим по време на рекламите

от 12 фев 2014г. Прочети повече

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

УЕЙТ МЕНИДЖЪР ДРИНК МИКС С ПЛОДОВ ВКУС прах 170.7 г NATURE'S WAY

ХАЯ КОЛАГЕН МАКС прах НЕОВКУСЕН 395г

ХАЯ КОЛАГЕН МАКС прах ПОРТОКАЛ 395г

ХАЯ КОЛАГЕН МАКС прах ЯБЪЛКОВ СОК 395г

ХАЯ ЛАБС СУПЕР ГРИЙНС С АРОМАТ ПРАСКОВА прах 300 г

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ФЛОРАЖИН ИНТИМЕН ТЕЧЕН САПУН 200 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 13 юни 2025г. в 17:51:49

ФЛОРАЖИН ИНТИМЕН ТЕЧЕН САПУН 200 мл

Коментар на: Мая от 13 юни 2025г. в 17:37:22

БЕТАЗОНТРИО 0,500 мг/г + 10 мг/г + 1 мг/г крем 15 г

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 13 юни 2025г. в 17:06:36

ТАБЕКС таблетки 1.5 мг * 100 СОФАРМА

Коментар на: Aurischo от 13 юни 2025г. в 15:00:47

ЛАВАНДУЛОВ СПИРТ 100 мл ХИМАКС ФАРМА

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 13 юни 2025г. в 14:51:45
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival