Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно Как да запълните махмурлийската неделя

Как да запълните махмурлийската неделя

Как да запълните махмурлийската неделя - изображение

В повечето случаи денят след излизане за питие(та) е напълно пропилян. Макар да има хора, които да се наслаждават на лентяйството и пълното бездействие у дома, други се чувстват зле от липсата на ползотворност в дена си.

Ако сте от онези, които не понасят застоя вкъщи и мързелуването, ето няколко начина, чрез които да си стъпите на краката и да се мотивирате да свършите нещо полезно.

Пийте много вода

За да предотвратите тежките моменти по време на махмурлук, задължително изпийте стабилно количество вода още преди да си легнете. Но ако не сте в достатъчно добро състояние, за да помислите за това, преди да си легнете, го направете веднага след като се събудите. Ако съумеете да се хидратирате навреме, то денят ви със сигурност няма да е тежък.

Храна

Вече сте се хидратирали? Супер. Сега задължително трябва да хапнете нещо, за да имате енергия. Именно тя ще ви даде сили и ще ви подготви за активности през деня.

Упражнения

Може би ви звучи като абсурдно предложение, защото наистина се чувствате зле. Но дори ако излезете за 30-минутна разходка, ще се освежите изключително много. Чистият въздух и движението ще ви накарат да се стегнете и да си стъпите на краката.

Свършете някоя къщна работа

Не е нужно да излизате, да бягате маратони и пр. Достатъчно е да напазарувате, сготвите, да измиете колата или да свършите нещо продуктивно у дома. Ако изчистите стаите и подредите дрехите, ще бъдете доволни, че сте свършили нещо, без да се претоварвате особено много. 


Редактор: Милена Минчева

Източник: femalefirst.co.uk

Снимки: unsplash.com

 

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлИсторияРецептиБотаникаАлт. медицинаПсихологияСоциални грижиСпециалистиПроизводители