Начало Лайфстайл Интимно Любов и секс Влечението към бившия е подобно на желанието на пристрастения към наркотиците – част 2

Влечението към бившия е подобно на желанието на пристрастения към наркотиците – част 2

Влечението към бившия е подобно на желанието на пристрастения към наркотиците – част 2 - изображение

Жадувате за връзката, която току-що приключихте? Мислите за бившия си повече, отколкото би трябвало? Чувствате носталгия по времето, което сте прекарали заедно? Не сте сами. Разделите са трудни, без съмнение. Почти винаги е по-лесно да се каже, отколкото да се направи, и ако имате чувства един към друг, то определено ще е трудно. Повечето пъти не става дума за това с кого сте се разделили, а за нуждата от тази чудесна връзка, която сте имали помежду си. Но не обвинявайте себе си за това, че още жадувате за бившия си. Това е физическа реакция на тялото ви, подобно на желанието за наркотик, към който сте пристрастени.

Какво се случва, когато се разделите с някого? Отнема само 11 седмици, за да го преживеете:

Седмица 1: Първоналната болка

Размазана спирала и романтични филми, съчетани с непрекъснат плач. Това е първата седмица. Ще страдате и ще се чувствате като стъпкана изтривалка отново и отново. Този етап боли най-много. Единственият практически начин да го преминете е да оставите това, което е у вас, да се излее. Оставете усещанията и емоциите си да излязат.

Седмица 2: Гневът

След като изплачете очите си, се обръщате към насилието. Чувствате се луди, че сте изгубили толкова време и усилия в нещо, което не е трябвало да се случва. Най-добрият начин да преминете през това е да намерите нещо, което да ви занимава, да окупира времето и мислите ви. Гневът няма да ви отведе до никъде, а поддръжката на заетост ще го облекчи и ще ви позволи да мислите ясно.

Седмица 3: Рефлективен етап

Това е частта, в която ставате носталгични. Започвате да си спомняте приятните времена и дълбоко в себе си изпитвате желание да си ги върнете. Но най-накрая приемате, че това няма да се случи, така че просто го приемате. Най-добрият начин да минете през този рефлективен период е да държите предметите, свързани в бившия далеч за известно време, или може би да се отървете от тях завинаги. Просто не изпадайте в размишления на този етап. В противен случай периодът може да продължи дълго.

Седмица 4: Седмицата на възраждането

Това е времето, когато сте готови да намерите някой друг до себе си. Този етап обаче скоро става досаден. Убедени сте, че новият човек няма да бъде ваш тип и скоро ще се отървете от него без емоционален багаж. За да надскочите това, просто разсъждавайте над това, което чувствате към вашите партньори и скоро ще знаете какво да правите.

Седмица 5: "Нямам нужда от никого"

След като приключите с рикошетите си, разбирате, че сами се чувствате добре и смятате, че сте си самодостатъчни. Този етап е напълно нормален, освен ако не фалшифицирате силата си. Ако умирате отвътре и се преструвате на силни отвън, то вие вървите по наклонена плоскост, което гарантирано ще приключи с размекване. Най-добрият начин да преминете през този етап е да разговаряте с някого за чувствата си.

Седмица 6: Свободният етап

Това е, когато най-накрая публично обявите, че сте свободни. Вие непрекъснато поставяте етикет "свободен/а" в социалните мрежи и сте активист за това, че сте свободни. Този етап може да е идеален за вас, но дразнещ за хората около вас. Ако го преживявате, мислейки, че развявате вашия щастлив, свободен живот в лицето на бившия си, то вие го правите погрешно. Просто го запазете за себе си и вместо да го правите публично, обмислете го и се съсредоточете над това, което искате от живота.

Седмица 7: "Преживях го"

Този етап се характеризира с публикуване на забавни снимки за това как животът на свободния е толкова много по-добър от този във връзка. Смятате, че напълно сте го преживели, но всички около вас мислят друго. Това е времето, в което трябва да разсейвате с приятели и различни дейности. Пренебрегвайте социалните мрежи за известно време.

Седмица 8: Релапсът

Разбирате още веднъж, че все още не сте го преживели. Изпитвате желание да му изпратите съобщение или да го наберете понякога. Или може би да наминете покрай работното му място, надявайки се да се сблъскате. Просто наистина ви липсва. За да се справите с тази седмица, просто изтрийте номера му и опитайте да забравите за него. Вземете си бележка наум, че няма да се върне. Просто се опитайте да "останете чисти" (да, точно, както при зависимостта от алкохол или наркотици).

Седмица 9: Ужасният "бумеранг".

Това е седмицата, когато всичко се връща с пълна сила и ви удря. Имате чувства на носталгия и тъга. Проклинате живота си и мислите за това как двамата сте били идеални един за друг. Добрата част - този етап никога не трае твърде дълго, просто не забравяйте да останете заобиколени от хора.

Седмица 10: Приемане

Това е, когато приемането започва да нахлува. Вие сте приключили с цялата бъркотия, която раздялата е внесла в живота ви и най-накрая приемате факта, че не му е било писано. Преживявате го и продължавате.

Седмица 11: Обратно в играта

Сега, когато сте приключили с всички нещастия покрай раздялата, най-накрая отново сте в играта. Водите живота си, както преди тази връзка. Отворени сте към нови преживявания и хора. Вие сте най-накрая старото си аз. И със сигурност чувствате облекчение.

Междувременно, нека видим какво се случва с мозъка ви, когато се разделите с някого ТУК >>>

Източник: tapoos.com

По статията работи: Елиза Трайкова

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлЛюбопитноПсихологияСнимкиЗдравни съветиИнтервюта