Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност

Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност

от 13 юли 2016г.
Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

"Казват, че начинът, по който останалите третират главния изпълнителен директор не казва нищо за тях. Но начинът, по който се отнасят към сервитьора, е като магически прозорец към душата им." - Дел Джоунс, USA Today

Така нареченото "правило за сервитьора" предполага, че начинът, по който третираме сервитьорите разкрива много за нашата персоналност. Вижте:

Любезният човек, който винаги казва благодаря ти

Всички познаваме подобни хора. Те винаги са приятелски настроени. Те поздравяват сервитьора и го познават по име. И да, те казват, благодаря ти - понякога дори твърде много. Те са от типа хора, които виждат всички като равни.

Те знаят, че да имаш високо платена работа не те прави по-висшестоящ и не ти дава право да се отнасяш зле към хората. Този тип хора се отнасят към всички хора (близки или не) със състрадание и съчувствие.

Те приемат, че всеки човек си има история. Тази работа за сервитьора или сервитьорката може да е единственият източник на доходи, или може би дори втора работа. Може би той/тя плаща за обучението си. Каквато и да е положението на сервитьора, този тип човек остава наясно с факта, че всички хора са равни. Ето защо те са любезни.

Такова отношение е сигнал за способността им да работят добре в екип. Те не са осъдителни. Те обичат да виждат хората щастливи и са наистина приятни хора.

Грубиянинът

Били ли сте някога на ресторант, ставайки свидетел на това как някой се държи грубо със сервитьора? Знаете, онзи мъж или жени в ъгъла, който говори със сервитьорката по снизходителен начин. Възможно е този някой да има лош ден. (Разбира се , че това не им дава право да се отнасят зле с който и да било.) Може би това е просто единичен случай.

За някои хора обаче това е обичайно явление. Често дори не осъзнават, че са груби. Те говорят на сервитьора по снизходителен начин. Щракат с пръсти, за да получат вниманието сервитьорката. За тях сервитьорите са невидими. Дали това е умишлено или неумишлено, те възприемат сервитьора като по-нисш.

Тези хора са клиенти, които си плащат, така че те чувстват, че обслужващият персонал трябва да отговаря на техните нужди, независимо дали техните искания са разумни или не.
Хората, които демонстрират такова поведение имат трудна личност. Те обикновено мислят себе си за по-добри от останалите. Те чувстват превъзходство. Обикновено са егоцентрични. Жадуват за контрол и власт.

Обикновено този тип хора притежават ситуационна ценностна система – те променят държанието си, според статуса на човека, с който общуват в дадената ситуация.
Освен тези, които са приятелски настроени към сервитьорите и тези, които са груби към тях, има и такива, които предпочитат минимално общуване и такива, които са прями с останалите.

Човекът, който предпочита да не разговаря много

Някои хора предпочитат да не разговорят много със сервитьорката или сервитьора. Това не означава, че са груби. Може просто да означава, че са в настроение, в което не им се говори с хората. Всеки има дни, в които иска да пребивава в собственото си пространство.

Това може да означава също, че те са интроверти. Те предпочитат всеки просто да се фокусира върху собствената си роля. Те дори могат използват една и съща стратегия на работното си място. Твърде вероятно те са целево ориентирани и интензивно фокусирани върху ефективността и изпълнението на нещата.

Докато някои предпочитат да запазват мълчание, други предпочитат да разговорят, и то много.

Човекът, който разговаря много

Всеки има от тези приятели, които обичат да задават много въпроси. Те обичат да общуват със сервитьорката или сервитьора.

Това може да се дължи на редица причини. Има допълнителен вариант, в който този човек се радва да досажда на сервитьора или сервитьорката, но има и ясно изразена възможност той наистина да е любопитен и да се радва да получава възможно най-много информация като клиент.

Но той може да е и общителен човек и истински да се радва на срещата с нови хора и да научава повече за отсрещния.

Тези хора са уверени, знаят точно какво искат и не се страхуват да изразят мнението си. Те не се страхуват да задават въпроси, за да са сигурни, че ще получат точно това, което те желаят.

Още по темата:
  • Снаха срещу свекърва: Как да подобрим отношенията с любимата на сина си? Снаха срещу свекърва: Как да подобрим отношенията с любимата на сина си?
  • 13 досадни неща, които мъжете продължават да правят 13 досадни неща, които мъжете продължават да правят
  • Как да започнете разговор с всеки, без неловко мълчание (2 част) Как да започнете разговор с всеки, без неловко мълчание (2 част)
  • Десет позиции на партньорите по време на сън, които издават какви са реалните отношения в една връзка Десет позиции на партньорите по време на сън, които издават какви са реалните отношения в една връзка
5.0/5 1 оценка

Продукти свързани със СТАТИЯТА

РОДИТЕЛИ И ДЕЦА - ТРУДНИТЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ - ХОРХЕ БУКАЙ - ХЕРМЕС
17.95лв.

РОДИТЕЛИ И ДЕЦА - ТРУДНИТЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ - ХОРХЕ БУКАЙ - ХЕРМЕС

ЗА ОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ ХОРАТА - ПЕТЪР ДЪНОВ - ХЕРМЕС
9.95лв.

ЗА ОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ ХОРАТА - ПЕТЪР ДЪНОВ - ХЕРМЕС

НЕСЪГЛАСНИ ДУМИ - ДИМИТЪР БОЧЕВ - ХЕРМЕС
17.95лв.

НЕСЪГЛАСНИ ДУМИ - ДИМИТЪР БОЧЕВ - ХЕРМЕС

Коментари към Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност
    www.framar.bg 
    на 08 June 2025 в 05:16
    Коментирайте "Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност"

СТАТИЯТА е свързана към

  • За свободното време
  • Любопитно и забавно
  • Формата на носа ви говори много за вашия характер
  • Бенките по тялото могат да разкрият много за вашия характер
  • Какво представлява характерът и как се променя
  • Формата на стъпалата разкрива много за вашия характер
  • Декларация за правата на пациента, приета на 34-ата Световна медицинска асамблея в Лисабон през 1981 година
  • Не вземайте важни решения по време на горещините!
  • ЦВЕТЪТ НА ОЧИТЕ ОПРЕДЕЛЯ ХАРАКТЕРА
  • Какво издава почеркът за човека. Вижте какъв тип характер имате според ръкописния ви стил
  • Ксенофобия: определение, рискови фактори и превенция
  • Разтълкувайте женската природа по формата на ръцете
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Дубайски шоколад - Луксозният десерт, който превзе интернет! - рецепта

преди 243 дни, 19 часа и 3 мин.

Дубайски шоколад - Луксозният десерт, който превзе интернет! - рецепта

преди 243 дни, 19 часа и 5 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

40 години от създаването на Excel ще отбележи международната конференция Bulgaria Excel Days 2025

преди 1 дни, 17 часа и 6 мин.

Парасейлинг - какво представлява? Опасен ли е?

преди 1 дни, 19 часа и 23 мин.

Регистър на заетостта в НАП: Как да проверите вашите трудови договори онлайн

преди 2 дни, 16 часа

Въвеждане на еврото - най-често задаваните въпроси и отговорите от БНБ

преди 4 дни, 7 часа и 35 мин.
Всички

АНКЕТА

Как ще ни повлияе приемане на еврото?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

L-АРГИНИН капсули 500 мг * 50 HOLLAND & BARRETT

ДЖОНСЪН BEDTIME БЕБЕШКИ ШАМПОАН 500 мл

ГЛЮКОЗАМИН СУЛФАТ + КУРКУМА таблетки * 120 УЕБЪР НАТУРАЛС

АРОМАНДИСЕ КРИСТАЛИ С ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ ЛИМОН 10 г

ГИНКО БИЛОБА ЕКСТРА капсули 120 мг * 300 УЕБЪР НАТУРАЛС

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ХАЙП ЛИВЪР ГАРД ВКУС МАЛИНА 196 г

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 13:04:35

ЗАФРИЛА таблетки 2 мг * 28

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 13:02:44

ХАЙП ЛИВЪР ГАРД ВКУС МАЛИНА 196 г

Коментар на: Н. Руменова от 06 юни 2025г. в 13:02:09

АНАФРАНИЛ таблетки 25 мг * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 12:55:12

АМИТРИПТИЛИН таблетки 25 мг * 60 МАЙЛАН

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 12:53:20
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival