Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност
"Казват, че начинът, по който останалите третират главния изпълнителен директор не казва нищо за тях. Но начинът, по който се отнасят към сервитьора, е като магически прозорец към душата им." - Дел Джоунс, USA Today
Така нареченото "правило за сервитьора" предполага, че начинът, по който третираме сервитьорите разкрива много за нашата персоналност. Вижте:
Любезният човек, който винаги казва благодаря ти
Всички познаваме подобни хора. Те винаги са приятелски настроени. Те поздравяват сервитьора и го познават по име. И да, те казват, благодаря ти - понякога дори твърде много. Те са от типа хора, които виждат всички като равни.
Те знаят, че да имаш високо платена работа не те прави по-висшестоящ и не ти дава право да се отнасяш зле към хората. Този тип хора се отнасят към всички хора (близки или не) със състрадание и съчувствие.
Те приемат, че всеки човек си има история. Тази работа за сервитьора или сервитьорката може да е единственият източник на доходи, или може би дори втора работа. Може би той/тя плаща за обучението си. Каквато и да е положението на сервитьора, този тип човек остава наясно с факта, че всички хора са равни. Ето защо те са любезни.
Такова отношение е сигнал за способността им да работят добре в екип. Те не са осъдителни. Те обичат да виждат хората щастливи и са наистина приятни хора.
Грубиянинът
Били ли сте някога на ресторант, ставайки свидетел на това как някой се държи грубо със сервитьора? Знаете, онзи мъж или жени в ъгъла, който говори със сервитьорката по снизходителен начин. Възможно е този някой да има лош ден. (Разбира се , че това не им дава право да се отнасят зле с който и да било.) Може би това е просто единичен случай.
За някои хора обаче това е обичайно явление. Често дори не осъзнават, че са груби. Те говорят на сервитьора по снизходителен начин. Щракат с пръсти, за да получат вниманието сервитьорката. За тях сервитьорите са невидими. Дали това е умишлено или неумишлено, те възприемат сервитьора като по-нисш.
Тези хора са клиенти, които си плащат, така че те чувстват, че обслужващият персонал трябва да отговаря на техните нужди, независимо дали техните искания са разумни или не.
Хората, които демонстрират такова поведение имат трудна личност. Те обикновено мислят себе си за по-добри от останалите. Те чувстват превъзходство. Обикновено са егоцентрични. Жадуват за контрол и власт.
Обикновено този тип хора притежават ситуационна ценностна система – те променят държанието си, според статуса на човека, с който общуват в дадената ситуация.
Освен тези, които са приятелски настроени към сервитьорите и тези, които са груби към тях, има и такива, които предпочитат минимално общуване и такива, които са прями с останалите.
Човекът, който предпочита да не разговаря много
Някои хора предпочитат да не разговорят много със сервитьорката или сервитьора. Това не означава, че са груби. Може просто да означава, че са в настроение, в което не им се говори с хората. Всеки има дни, в които иска да пребивава в собственото си пространство.
Това може да означава също, че те са интроверти. Те предпочитат всеки просто да се фокусира върху собствената си роля. Те дори могат използват една и съща стратегия на работното си място. Твърде вероятно те са целево ориентирани и интензивно фокусирани върху ефективността и изпълнението на нещата.
Докато някои предпочитат да запазват мълчание, други предпочитат да разговорят, и то много.
Човекът, който разговаря много
Всеки има от тези приятели, които обичат да задават много въпроси. Те обичат да общуват със сервитьорката или сервитьора.
Това може да се дължи на редица причини. Има допълнителен вариант, в който този човек се радва да досажда на сервитьора или сервитьорката, но има и ясно изразена възможност той наистина да е любопитен и да се радва да получава възможно най-много информация като клиент.
Но той може да е и общителен човек и истински да се радва на срещата с нови хора и да научава повече за отсрещния.
Тези хора са уверени, знаят точно какво искат и не се страхуват да изразят мнението си. Те не се страхуват да задават въпроси, за да са сигурни, че ще получат точно това, което те желаят.
Продукти свързани със СТАТИЯТА
СТАТИЯТА е свързана към
- За свободното време
- Любопитно и забавно
- Какво издава почеркът за човека. Вижте какъв тип характер имате според ръкописния ви стил
- Двата въпроса, които могат да спасят връзката ви
- Формата на носа ви говори много за вашия характер
- Формата на стъпалата разкрива много за вашия характер
- Какъв е характерът на жената според формата на червилото й
- Грабнете любовта, която желаете: Разрушете старите модели, за да установите по-добри отношения
- Разтълкувайте женската природа по формата на ръцете
- Какво представлява характерът и как се променя
- Вижте какво разкрива за вас любимата ви поза на седене
- Лесен психологически тест с рисунка
Коментари към Начинът, по който се отнасяте със сервитьора разкрива вашата персоналност