Кампания за презервативи иска да промени начина, по който говорим за секса
Изпълнителката и активист Уитни Бел създаде линия презервативи в помощ на кампанията "amfAR" на Фондацията за СПИН изследвания като прокламира позитивната нагласа към секса и джендър предпочитанията. Кампанията за презервативи включва активисти, артисти и музиканти като Диуанда Уайз (звездата от "She's Gotta Have It"), музикалният продуцент със сценично име Мадам Ганди, влогърката Джасмин Джей. Участници са фотографирани и помолени да споделят мнението си относно съгласието, сексуалното образование и дестигматизацията на болестите, предавани по полов път.
Бел коментира, че кондомите правят разговорите за секса и съгласието много по-приятни и завладяващи. "Закачливият потребителски дизайн на презерватива цели да даде възможност на носителите на болестта, да насърчи честния разговор, положителното отношение към секса и да допринесе с малко забавление, вместо да стерилизира ситуацията. Темите за достижимия контрол на раждаемостта и сексуалното образование са от най-дебатираните в страната, въпреки че 97% от възрастните американци са сексуално активни. Трябва да вдигнем завесата и да започнем да говорим открито за съгласието, стигмата, удоволствието и безброй други аспекти на сексуалността."
Диуанда Уайз коментира кампанията: "Дефинирането на сексуалните преживявания на жените извън раждането в киното, рекламите и порнографията, исторически е преминало през обектива на мъжете, но аз съм оптимистично настроена за това, че поне в моята индустрия – достатъчното е достатъчно. Представянето на всяко нещо – група или понятие, което е исторически маргинализирано или възпрепятствано, е не просто мощно – то е революционно."
100% от приходите са в полза на "amfAR", а кампанията стартира на 26 март. |
По статията работи: Наталия Тотева
Източници: papermag.com, twitter.com, kiddbell.com
Коментари към Кампания за презервативи иска да промени начина, по който говорим за секса