Начало Лайфстайл Интимно 18+ Кампания за презервативи иска да промени начина, по който говорим за секса

Кампания за презервативи иска да промени начина, по който говорим за секса

Кампания за презервативи иска да промени начина, по който говорим за секса - изображение

Изпълнителката и активист Уитни Бел създаде линия презервативи в помощ на кампанията "amfAR" на Фондацията за СПИН изследвания като прокламира позитивната нагласа към секса и джендър предпочитанията. Кампанията за презервативи включва активисти, артисти и музиканти като Диуанда Уайз (звездата от "She's Gotta Have It"), музикалният продуцент със сценично име Мадам Ганди, влогърката Джасмин Джей. Участници са фотографирани и помолени да споделят мнението си относно съгласието, сексуалното образование и дестигматизацията на болестите, предавани по полов път.

Кампания за презервативи Кампания за презервативи

Бел коментира, че кондомите правят разговорите за секса и съгласието много по-приятни и завладяващи. "Закачливият потребителски дизайн на презерватива цели да даде възможност на носителите на болестта, да насърчи честния разговор, положителното отношение към секса и да допринесе с малко забавление, вместо да стерилизира ситуацията. Темите за достижимия контрол на раждаемостта и сексуалното образование са от най-дебатираните в страната, въпреки че 97% от възрастните американци са сексуално активни. Трябва да вдигнем завесата и да започнем да говорим открито за съгласието, стигмата, удоволствието и безброй други аспекти на сексуалността."

Кампания за презервативи

Диуанда Уайз коментира кампанията: "Дефинирането на сексуалните преживявания на жените извън раждането в киното, рекламите и порнографията, исторически е преминало през обектива на мъжете, но аз съм оптимистично настроена за това, че поне в моята индустрия – достатъчното е достатъчно. Представянето на всяко нещо – група или понятие, което е исторически маргинализирано или възпрепятствано, е не просто мощно – то е революционно."

Кампания за презервативи

100% от приходите са в полза на "amfAR", а кампанията стартира на 26 март.

По статията работи: Наталия Тотева

Източници: papermag.com, twitter.com, kiddbell.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияНовиниИсторияМикробиологияЛюбопитноТестовеВидеоИнтервютаАлт. медицинаЛайфстайлЛеченияОрганизацииНормативни актовеИзследванияЗдравни проблемиСоциални грижиБотаникаСнимкиПроизводителиПсихологияЗдравни съвети