Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно Японска авиокомпания отвори ресторант, който предлага първокласно виртуално изживяване

Японска авиокомпания отвори ресторант, който предлага първокласно виртуално изживяване

Японска авиокомпания отвори ресторант, който предлага първокласно виртуално изживяване - изображение

Първокласен полет от Токио до Париж, изкусителната френска кухня и обиколка на града – всичко това, без да напускате земята.

Разбира се, ако смятате, че храната в самолета за едно от най-неприятните неща по време на полет, то този японски ресторант определено няма да ви е по вкуса."First Airlines" отвори ресторант в Токио, който предлага на своите гости уникално виртуално преживяване "по време на полет". То включва виртуални обиколки на различни градове, включително Париж, Рим, Ню Йорк и Хавай.

Докато си почивате на удобна, първокласна седалка и дочувате инструктажа за безопасност „преди излитане", вечерята с разнообразни ястия се вече е „чекирана на борда". Гостите могат да се насладят на четиристепенно меню, традиционно за избраната от тях виртуална дестинация.

Японска авиокомпания отвори ресторант, който предлага първокласно виртуално изживяванеСимулацията за града Ню Йорк например, включва кълцана салата, Манхатънска мидена супа, пържола Ангъс с бекон и трюфели в балсамов сос и чийзкейк. Почитателите на италианска кухня, от друга страна, могат да се насладят на ястия като сьомга карпачо и тирамису.

За автентичност ресторантът се обслужва от бивши членове на екипажа на първа класа. Билетите за ресторанта се продават в сайта на авиокомпанията, като цената им варира между 5980 и 4980 йени (87-74 лв.). Гостите могат да избират между първа и бизнес класа, въпреки че виртуалният опит си остава същия по време на "полета". Резервации могат да се направят на уебсайта на авиокомпанията, но за момента всичко до месец април е заето.

Японска авиокомпания отвори ресторант, който предлага първокласно виртуално изживяване
"Способността на виртуалната реалност да събуди сетивата ни в един свят на безспирно социално скролване – това е нейната стойност. Изживяването, което предлагаме, създава трайна емоционална връзка, а такава е все по-трудно да се постигне в съвременния затрупан медиен пейзаж."

"Само технологията не е достатъчна. Потенциалът на истинското преживяване е осъществен само тогава, когато съдържанието му е творчески подплатено. Усещането, което ВР осигурява на нашите клиенти премахва всякакво ненужно разсейване и ги отвеждат в реалния свят; резултатът от това е медитативен, дори хипнотизиращ", коментират инициаторите на проекта.

Японска авиокомпания отвори ресторант, който предлага първокласно виртуално изживяване

По статията работи: Наталия Тотева

Източници: independent.co.uk, edition.cnn.com, japantoday.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлСнимкиЗдравни съветиПсихологияНовиниЛюбопитноРецепти