Начало Лайфстайл Красота и стил Модерно Запознайте се с новото поколение модели над 60 години

Запознайте се с новото поколение модели над 60 години

Запознайте се с новото поколение модели над 60 години - изображение

Лин Слейтър е 64-годишен професор в Ню Йорк, която мрази понятието възраст. Американката споделя, че младините й са били доста бурни. Тя представлява поколение, което е горяло сутиени, вземало е наркотици и е вярвало в мимолетните връзки.

"Защо мислите, че просто ще приемем, че животът ни свършва, когато достигнем определена възраст?" – пита професорът.

С близо 500,000 последователи в Instagram, 64-годишната нюйоркчанка използва онлайн платформата, която е присъща за младите интернет личности. В профила си, Слейтър публикува снимки, в които позира в дрехи на световни марки като Balenciaga и JW Anderson.

Известни модни къщи като Valentino вече са забелязали уникалния чар, който притежава Лин, като дори са я наели, за да участва в рекламните им кампании.

Слейтър може да е една от първите жени в напреднала възраст, която покорява сърцата на представителите на световните марки, но тя не е основоположникът на новия тренд в модата. Според най-ревностните фенове на еволюцията на модните тенденции така нареченият "Сив ренесанс" всъщност се заражда през 2015 г., когато 80-годишната Джоан Дидион става рекламно лице за луксозната марка Céline, а Джони Митчъл става представител на Saint Laurent. През последната година знаменитости като Изабела Роселини, Жан дьо Вилньов и Дафни Селф позираха за кампаниите на модните къщи Sies Marjan и Simone Rocha и списанието Tank.

Обикновено компаниите формулират рекламните си проекти спрямо интересите и вкусовете на младото поколение, като по този начин се надяват продуктите им да се харесат и на родителите на младежите. В днешно време някои модни къщи тотално променят насоките на кампаниите си, за да привлекат по-разнообразна публика. Един пример е испанската верига за дрехи и аксесоари Mango, която наема Лин Слейтър, за да може да се харесат на потребителите от всяка възраст.

Комуникационният директор на международната марка Диана Пуиг вярва, че подобни кампании, включващи модели като 64-годишната нюйоркчанка, ще успеят да повлияят не само на по-старата аудитория, а и на младото поколение.

По-възрастните модели не са само лица, рекламиращи даден продукт, те разказват истории, които вдъхновяват. Сред тях е и моделът и диетолог Мей Мъск, която е и майка на главния изпълнителен директор на "Тесла" – Илон Мъск. Преди три години агентът й я посъветва да създаде свой Instagram профил, тъй като всички манекенки имат такъв.

"Започнах да публикувам снимки онлайн и хората ги харесаха, а различни фотографи започнаха да ми звънят, защото искаха да ме снимат" – споделя моделът и диетолог.

Така Мей Мъск се появява на кориците на популярни списания като New York Magazine и Elle, които са последвани от модни дефилета и договори със световноизвестни марки като CoverGirl.

Майката на прочутия изобретател и бизнес магнат смята, че възроденият интерес към нея е възможен благодарение на популярните онлайн платформи като Instagram.

Въпреки думите на Мей Мъск по-възрастните модели са все още рядкост в бранша. Лин Слейтър представлява единственият клиент над 60 години в модната си агенция Brigade. Изпълнителният директор на компанията за изграждането и лансирането на модели обяснява, че са добавили към редиците си 64-годишната нюйоркчанка не заради възрастта й, а заради нейния "глас, стил и общност".

CoverGirl са избрали Мей Мъск за рекламно лице на фирмата поради същата причина, довела до наемането на модели, принадлежащи към различни етноси – за да достигнат по-широк спектър от хора.

Според Ричърд Коуп, консултант в компанията за маркетингови и рекламни стратегии Mintel, по-възрастните мъже и жени представляват важен източник на приходи, който може да бъде използван от марките за дрехи и козметика. Специалистът смята, че техните рекламни кампании и продукти ще се фокусират върху изграждане на самочувствието в клиентите над 60 години. Схващането, че кариерата на един човек не може да продължи след определена възраст и че изборът на дрехи се определя от традиционните представи за стил, изчезва постепенно.

По статията работи: Нора Маркова
Източник: businessoffashion.com

Още по темата:

5.0, 4 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияПсихологияЛайфстайлЛюбопитноНовиниЗдравни съветиБотаникаСнимкиХранене при...СпортФизиологияИстория