Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Лайфстайл За свободното време Живот и Ум Един психологически феномен, който засяга живота на всички нас: ефектът на ореола (2 част)

Един психологически феномен, който засяга живота на всички нас: ефектът на ореола (2 част)

от 16 сеп 2016г.
Един психологически феномен, който засяга живота на всички нас: ефектът на ореола (2 част) - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

КЪМ НАЧАЛОТО НА СТАТИЯТА ТУК >>>

7. Предубеждението, че някой е мързелив, неуважителен и същевременно лъжец, е пример за това как работи ефектът на рогата.

Това да смятате провала или успеха на един служител в една единствена задача като общ показател за цялостните му умения, или това да предположите, че той трябва да е добър/лош във всички останали области, произтича от ефектите на ореола и рогата.

8. Тези два ефекта се явяват най-добрите начини за оценка при хора, които са заобиколени от твърде много стимули.

Дори да приемем, че един човек с небрежни дрехи, който кандидатства за работа в компанията, няма да е толкова продуктивен, колкото позицията изисква, е пример за ефекта на рогата.

9. Най-големите отраженията на ефектите на ореола и рогата се наблюдават в нашия бизнес живот.

Отправната точка е специалист човешки ресурси на компанията, за която кандидатствате.

Всички положителни и отрицателни детайли - от малката снимка, прикрепена към автобиографията ви до адреса на електронната ви поща - указват влияние за това дали специалистът по човешки ресурси ще ви се обади за интервю - и това е така, независимо от вашите умения или работен опит.

10. В зависимост от впечатлението, което оставяме с нашите мънички снимки, прикрепени към нашите автобиографии, ние формираме възприятие в съзнанието на интервюиращия за много от нашите черти и характеристики, като например нашия външен вид или доколко сме отговорни или не.

Дори парфюма, който избираме или хубавата рокля / костюм могат да накарат работодателя да игнорира много други подробности. Или обратното. Ние създаваме впечатление, че човек, който е толкова внимателен относно своя външен вид, ще осъществи същата производителност, когато става въпрос за неговата работа.
Или обратно.

11. И така, как можем да създадем ефекта на ореола

Създаването на този ефект е процес от две стъпки. Първата стъпка е вашата автобиография, а втората е интервюто. Вторият етап започва, когато за първи път се срещнете с интервюиращия; вашият външен вид, поза, ръкостискане и позицията, в която за сядате, завършва процеса, преди дори да го знаете.

Имайте горното предвид, когато се явявате на интервю; ефектът на ореола, който ще създадете, зависи от вас!

Източник: Onedio.co

Пример за всичко по-горе може да видите ТУК >>>

Още по темата:
  • 6 явления, които науката не може да обясни – I част 6 явления, които науката не може да обясни – I част
  • 6 явления, които науката не може да обясни – II част 6 явления, които науката не може да обясни – II част
  • 8 природни аномалии, които учените не могат да обяснят 8 природни аномалии, които учените не могат да обяснят
  • 13 чудеса на природата, които ще ви изненадат 13 чудеса на природата, които ще ви изненадат
5.0/5 1 оценка

Продукти свързани със СТАТИЯТА

33-ТЕ СТРАТЕГИИ НА ВОЙНАТА - РОБЪРТ ГРИЙН - СИЕЛА
35.00лв. / 17.90 €

33-ТЕ СТРАТЕГИИ НА ВОЙНАТА - РОБЪРТ ГРИЙН - СИЕЛА

СТЪКЛЕНИЯТ ПОХЛУПАК - СИЛВИЯ ПЛАТ - СИЕЛА
23.00лв. / 11.76 €

СТЪКЛЕНИЯТ ПОХЛУПАК - СИЛВИЯ ПЛАТ - СИЕЛА

ЕТЕРИКА ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ САЛВИЯ 5 мл
7.80лв. / 3.99 €

ЕТЕРИКА ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ САЛВИЯ 5 мл

СКРИТИЯТ АЗ - КАРЛ ГУСТАВ ЮНГ - ХЕРМЕС
14.95лв. / 7.64 €

СКРИТИЯТ АЗ - КАРЛ ГУСТАВ ЮНГ - ХЕРМЕС

ВНЕЗАПНО СБОГУВАНЕ - АНГЕЛ Г. АНГЕЛОВ - ХЕРМЕС
11.95лв. / 6.11 €

ВНЕЗАПНО СБОГУВАНЕ - АНГЕЛ Г. АНГЕЛОВ - ХЕРМЕС

ДА ВИЖДАШ НЕВИДИМОТО - ДЖЕЙМС КОУТС - ШАМБАЛА
20.00лв. / 10.23 €

ДА ВИЖДАШ НЕВИДИМОТО - ДЖЕЙМС КОУТС - ШАМБАЛА

Коментари към Един психологически феномен, който засяга живота на всички нас: ефектът на ореола (2 част)

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Един психологически феномен, който засяга живота на всички нас: ефектът на ореола (2 част)
    www.framar.bg 
    на 19 August 2025 в 06:19
    Коментирайте "Един психологически феномен, който засяга живота на всички нас: ефектът на ореола (2 част)"

СТАТИЯТА е свързана към

  • За свободното време
  • Живот и Ум
  • д-р Георги Димитров Димитров
  • д-р Ивелина Генова Сталева
  • Флуоксетин
  • Аврамово дърво, Витекс агнус кастус
  • д-р Даниела Георгиева Ангелова
  • д-р Мария Иванова Матеева
  • д-р Мария Николова Гаджалова–Батинкова
  • д-р Любка Симеонова Илиева
  • д-р Стефан Юриев Стефанов
  • д-р Недялка Георгиева Андреева
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Все по-малко американци пият алкохол, все повече го смятат за вреденВсе по-малко американци пият алкохол, все повече го смятат за вреден

Все по-малко американци пият алкохол, все повече го смятат за вреден

от 18 авг 2025г.Прочети повече
При кръвно над 130 – лечение и спиране на алкохолаПри кръвно над 130 – лечение и спиране на алкохола

При кръвно над 130 – лечение и спиране на алкохола

от 18 авг 2025г.Прочети повече
Диета с ниско остатъчно съдържаниеДиета с ниско остатъчно съдържание

Диета с ниско остатъчно съдържание

от 18 авг 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Преглед при лекар, рецепти, лечение - по време на почивка

преди 33 дни, 17 часа и 1 мин.

Къде изчезна пробиотикът Вивомикс?

преди 38 дни, 20 часа и 23 мин.
Всички

АНКЕТА

Как се спасявате от летните жеги?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ДУРЕКС ОВЛАЖНЯВАЩ ГЕЛ REAL FEEL 50 мл

АНАНТРА ФИМЕЙЛ ЗА ЖЕНИ таблетки * 14

АРТРОАКТАЛ тинктура 100 мл

ДОКТОР УАКДЕС КАНЧНАР ГУГУЛ капсули * 60

ТЕНА ИЗМИВАЩА ПЯНА 3 в 1 БЕЗ ИЗПЛАКВАНЕ 400 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

САМ - Е НАТУРАЛ таблетки 400 мг * 20 ХЕРБАМЕДИКА

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 18 авг 2025г. в 18:16:45

КОЛОН КЛИЙНЪР ПЛЮС 449 мг капсули * 60 БИОТИКА

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 18 авг 2025г. в 18:16:02

САМ - Е НАТУРАЛ таблетки 400 мг * 20 ХЕРБАМЕДИКА

Коментар на: Ани от 18 авг 2025г. в 17:39:06

КОЛОН КЛИЙНЪР ПЛЮС 449 мг капсули * 60 БИОТИКА

Коментар на: Лия от 18 авг 2025г. в 17:27:12

СТАФИСАГРИА D6 пилули 10 гр.

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 18 авг 2025г. в 15:56:30
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival