Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно 9 популярни лога със скрит смисъл

9 популярни лога със скрит смисъл

9 популярни лога със скрит смисъл - изображение

Логото е лицето на конкретна марка. Когато видим символ, който знаем, подсъзнателно се доверяваме на популярните марки. Ето защо дизайнерите работят много дълго и усилено, за да създадат лесни за запомняне лога. Доброто лого трябва също да съдържа скрит подтекст.

Airbnb

лого

Интернет услугата Airbnb, която хората използват, за да намерят места за престой навсякъде по света, избира наистина странно лого, което има много по-дълбоко значение, отколкото изглежда на пръв поглед. То съдържа 4 елемента: лице, което представлява потребител на сайта; знакът за местоположение на картата - мястото, където е къщата или апартамента; сърце - знакът на любовта. Всички тези символи се комбинират, за да направят буквата А за Airbnb.

TripAdvisor

лого

Американския сайт TripAdvisor позволява на пътниците от цял свят да изберат най-добрия хотел, в който да пребивават, най-добрия ресторант, най-добрата авиокомпания, която да използват, и дори най-интересните места за посещения. На уебсайта има много отзиви от други потребители, които можете да използвате, за да вземете решение. Логото на TripAdvisor изглежда като бухалка, която символизира мъдростта и знанието, а очите й символизират избора, който един пътешественик ще направи: зелена светлина - те трябва да отидат на това място, червена светлина - определено не.

MasterCard

мастъркард

MasterCard, международната платежна система, решава да използва психология на цветовете в логото си. Червеният цвят означава смелост, страст и действия, които ви носят радост. Яркият жълт цвят символизира просперитета. MasterCard смята, че тези качества са необходими за хора, които искат да станат богати, така че цветовете в логото се срещат в средата.

National Geographic

лого

Популярното списание и канал, който излъчва документални филми в 171 страни, направи логото си жълт правоъгълник. Той символизира врата, отворена към света на знанието за природата, науката и културата. Цветът е избран неслучайно: това е метафора за слънцето, което блести над целия свят и е източник на енергия и сила.

Vodafone

лого

Британският мобилен оператор Vodafone избра няколко загадъчни неща за логото, които напомнят на  слушалка, но всъщност са само кавички. Така че, в този случай отвореният цитат означава началото на разговор. Дизайнерите искат да покажат, че с Vodafone потребителите могат да разговарят помежду си по всяко време.

Subway

лого

Стрелките върху първата и последната букви на логото са там поради една причина: те стоят пред входа и изхода към метрото. По този начин компанията демонстрира, че можете да ядете ... в метрото. Цветовете също играят огромна роля: зеленият цвят символизира факта, че компанията се застъпва за здравословната храна и доставя само продукти с добро качество, а жълтото е радост, оптимизъм и забавление.

Mozilla Firefox

лого

Известният уеб браузър Mozilla Firefox поставя лисица върху логото си, което обикаля цялата планета. Ами ако ви кажем, че това не е лисица, а червена панда. Работата е, че "firefox" е английският превод на китайското име за червена панда. По този начин компанията иска да покаже колко са уникални, защото това е много рядък вид панда, която е застрашена. И през 2010 г. Mozilla Firefox дори прие 2 червени панда и пое отговорността за техния живот.

Bacardi

лого

Bacardi не възнамерява да плаши клиентите си с логото си. Според легендата съпругата на съоснователя на Bacardi е видяла прилеп в своята фабрика за алкохолни напитки. Тя го приема като знак и решава, че точно това трябва да е изобразено върху логото. В Куба прилепите са символ на здраве, късмет и единство.

Kappa 18+

лого

Италианската компания Kappa, която произвежда спортно облекло, поставя мъж и жена да седнат по гръб на логото си. Но ако покриете горната част на картината, тя изглежда като отворени крака на жена. Все още не е известно със сигурност дали дизайнерите са имали за цел това двойно значение или само нашето въображение играе.

Редактор: Илияна Кръстева

Източник: brightside.me

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлСнимки