5 съвета за преподаване на деца, базирани на последните изследвания на мозъка

Съветите, които събрахме за вас, са полезни, както за родители, които обучават децата си вкъщи (най-вече по четене), така и за начални учители. Те са изпробвани и проучени от науката за мозъка. А в крайна сметка мозъкът е това, чието развитие е важно, когато си още малък, нали?
1. Движение:
Децата трябва да се движат. Движението помага на мозъка в изграждането на дендрити (разклоненията на нервната клетка, чрез които тя приема и предава информация от други клетки). Дендритите помагат на частите на мозъка да се свързват, което от своя страна помага на паметта. Ако децата включват движението като част от ученето, това им помага да се придържат към него. Колкото повече движение, толкова по-добре. Осигурете всякакви видове движения, които да поддържат дендритите. Малки задачи като да се разхождат около бюрото си или да докосват всяка стена, са страхотни за най-малките. Комбинирайте това с изричането на дадена думичка, това би било още по-ефективно. Да кажем "докосни стената и кажи думичката".
2. Работете заедно:
Социалното общуване е важно за ученето. В четенето е важно двойките (две деца, които да работят заедно) да са на подобни нива, ако е възможно. Оставете децата да избират партньори, но по-често вие ги определяйте. (Правете тийм билдинг упражнения през първите няколко седмици, така че да се почувстват удобни един с друг и да разберат техните отговорности като част партньорството.) Децата могат да се четат по двойки или да практикуват спелуване на думи по двойки, или да използват нови думи от речника по двойки. Понякога в двойките децата учат едно от друго.
3. Справяне със стреса:
Учете децата да се справят със стреса. Стресът е неизбежен дори и за децата. Но това пречи на обучението, така че ние трябва да помогнем на децата да се справят с него по приемливи начини. Предложете им йога, която те да виждат визуално и да повтарят, и дълбоки дихателни упражнения. Изберете примерно поза Дърво. Децата са прави с ръцете си нагоре и настрани, и си въобразяват, че са дърво, докато вдишват и издишват дълбоко. Нека бъде игра. Първо, децата поемат дълбоко дъх, докато повдигат главата си, представяйки си, че са изправени срещу слънцето. Ръцете им стоят в страни, с акцент върху слънцето, което грее върху техните "листа" и те черпят енергия от него. Тогава те навеждат главите си, издишвайки бавно, докато си представят как енергията излиза през техните корени (пръсти) в почвата. Няколко вдишвания и издишвания и са готови за работа!
4. Изкуства:
Насърчавайте изкуствата в класната стая, изследванията подкрепят това. Изкуството помага за вниманието, както и на работната памет. И не става дума единствено визуални изкуства.
Тук също се включват сценичните изкуства: пеене, танци, движение и театрални изпълнения.
5. Разсмивайте ги:
Емоциите играят огромна роля в паметта, особено щастливите емоции. Докато децата са щастливи, има по-добър шанс процеса на учене да се случва.
-
В тази болница са намерили възхитителен начин да предразположат болните деца за изследването с ЯМР
-
Кратко ръководство за обучение: как да свирим с пръсти?
-
Как да си направите малки панделки за ефектна и нежна декорация с помощта на вилица
-
Направете гривната или колието си регулируеми с плъзгащ се възел (стъпки в снимки)
Продукти свързани със СТАТИЯТА
ОЧИЛА ЗА ЧЕТЕНЕ E-READERS Р15933-01 / + 2.00 ДИОПТЪРА
ОЧИЛА ЗА ЧЕТЕНЕ МАГНИВИЖЪН Р15940-01 / + 3.00 ДИОПТЪРА
ОЧИЛА ЗА ЧЕТЕНЕ FOSTER GRANT Р15948/01 +1.50 ДИОПТЪР
НовОЧИЛА ЗА ЧЕТЕНЕ NEON ЧЕРВЕНИ P15455 / + 1.5 ДИОПТЪРА
ОЧИЛА ЗА ЧЕТЕНЕ БУЛОНЕРИ СИВИ ML21NB / + 1.5 ДИОПТЪРА
ОЧИЛА ЗА ЧЕТЕНЕ БУЛОНЕРИ ЧЕРНО И ЖЪЛТО ML18 - NB / + 1.0 ДИОПТЪР
СТАТИЯТА е свързана към
- Аз и моето семейство
- Семейни помощи за новородени и деца до 1 година
- Домашни средства срещу цистит при деца
- Функции и задачи на Детска педагогическа стая
- Д-р Иванка Иванова Кьолиева
- Процедура за действие при наличие на дете в риск
- д-р Тюркер Нешедов Шевкедов
- д-р Катя Асенова Гинева-Попова
- д-р Валя Николова Миловска - Христова
- д-р Станимила Милчева Петрова
- д-р Зоя Константинова Зеленкова
Коментари към 5 съвета за преподаване на деца, базирани на последните изследвания на мозъка