Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно Селфи със закрити очи – кампанията на Джейми Оливър против нездравословните храни

Селфи със закрити очи – кампанията на Джейми Оливър против нездравословните храни

Селфи със закрити очи – кампанията на Джейми Оливър против нездравословните храни  - изображение

"AdEnough" е името на най-новата кампания на Джейми Оливър. Топ готвачът се стреми да предпази децата, които непрестанно гледат подвеждащи реклами за вредна и нездравословна храна.

"Децата са бомбардирани с реклами за храни и напитки, които са с високи нива на нездравословни мазнини, захар и сол. Тези реклами са навсякъде онлайн, по телевизията, по улиците и по целия градски транспорт.

 "Време е да поставим на първо място здравето на децата. Горчивата истина е, че колкото повече те гледат подобни реклами, толкова повече приемат тези храни и напитки като нормална част от тяхното ежедневие. Доста често те не могат и да проумеят защо точно вредните храни биват забранявани."

Кампанията на Оливър цели да се ограничат реклами с подобно съдържание. Той призовава родители, учители и всички, които ги е грижа с какво се хранят децата да си направят селфи със затворени очи и да сложат хаштаг "AdEnough".

Звездите, включително Аманда Холдън, Клаудия Шифър и Ричард Брансън, са споделят свои селфита, покриващи очите си в социалните медии като част от кампанията #AdEnough.

Проучвания установяват, че колкото повече вредната храна се рекламира на децата, толкова повече тя се забива в съзнанието им и желанието да я консумират нараства.

Редактор: Илияна Кръстева

Източник: dailymail.co.uk

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлРецепти