Начало Лайфстайл Красота и стил Нашето тяло 5 знака за липса на витамини, които са изписани на лицето ви

5 знака за липса на витамини, които са изписани на лицето ви

5 знака за липса на витамини, които са изписани на лицето ви - изображение

Проблемите с липсата на витамини се обострят именно през това време на годината – пролетта. Без жизненоважните ни витамини ние се чувстваме отпаднали, апатични и се превръщаме в лесна цел за различни вируси.

Вероятно ще се учудите, че много лесно можете да установите липсата на достатъчно витамини само като се погледнете в огледалото. Вижте за какви признаци трябва да следите, докато го правите.

Прекалено бледа кожа

Малко хора могат да се похвалят с хубав тен в края на зимата. Но ако вашата кожа стане прекалено бледа, това е знак, че ви липсва витамин B12. Без него ние се чувстваме паднали духом и уморени. За да възстановите нивата на този витамин, трябва да ядете повече месо и морски дарове.

Суха коса

Сухата, накъсана коса, с много пърхот може да е знак, че ви липсва биотин, известен като витамин В7. Това се случва често след употребата на антибиотици. За да увеличите нивата на В7, трябва да ядете повече месо, риба, зеленчуци, плодове, гъби и варива. И забравете за диетите за известно време.

Подпухнали очи

Ако сте забелязали подпухналост около очите и в крайниците си, на тялото ви вероятно му липсва йод. Най-лесният източник на този елемент е йодираната сол. Йодът също така се съдържа в морските дарове /омари, скариди, водорасли/, млечните продукти и дори в хляба.

Обезцветени устни

Бледите устни са признак за липсата на желязо. Ниското артериално налягане и честите настинки също могат да бъдат сигнали за нуждата от повече желязо. Възстановяването на нивата на този елемент в организма не е трудно. Просто трябва да ядете повече червено месо и черен дроб и да намалите приема на продукти с високо съдържание на калций.

Кървящи венци

Кървящите венци могат да индикират липсата на витамин С. Понижените количества от този витамин водят до слаб имунитет, болки в мускулите и проблеми със зъбите. Големи количества витамин С се съдържат в цитрусовите плодове /най-вече в кивито/, червените чушки, лютите чушки и шипките.

Трябва да знаете, че тези признаци са непреки симптоми на липсата на витамини. Ако забележите някое от изброените по-горе нарушения, по-добре се консултирайте с личния си лекар, за да ви постави прецизна диагноза.

източник: brightside.me

снимки: brightside.me; vineveracosmetics.com

над материала работи: Величка Мартинова

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиЛюбопитноИсторияСъставкиРецептиТестовеХранене при...Здравни съветиФизиологияЛайфстайлСпортБотаникаАлтернативна медицинаНормативни актовеЛеченияХрани и ястия