Начало Лайфстайл За свободното време Светски шум 8 корици на модни списания, които предизвикват разпалени дискусии

8 корици на модни списания, които предизвикват разпалени дискусии

8  корици на модни списания, които предизвикват разпалени дискусии - изображение

Редакторите стават много придирчиви, когато става дума за избора на подходяща корица на списание, тъй като това е първото нещо, което читателите им забелязват при закупуването му. Добрата картина може драстично да увеличи продажбите, да повиши обществената осведоменост и да подобри репутацията на списанието или в случай на неуспех, да предизвика много критики.

Представяме ви някои провокативни корици на списания, които завинаги ще се запомнят, защото предизвикват широк обществен дебат.

"Glamour", август, 1965 г.

корица

Катити Киронде участва в конкурса "Най-добре облечената колежанка", организиран от списание Glamour. Тя стана победител и си заслужи своето място на корицата. Този брой се продава в милиони копия, тъй като за първи път на корицата на модно списание се появява афроамериканка.

"TIME", април, 1997 г.

корица

През 1997 г. на корицата на списание TIME е Елън Дедженеръс с изявлението: "Да, аз съм гей". Въпреки че имаше някои слухове за сексуалната й ориентация, не всички бяха готови за такова открито изявление. След излизането на изданието някои телевизионни канали дори отмениха програми с участието на Елън.

"People", септември, 1997 г.

принцеса Даяна

След ужасна катастрофа в Париж, в която загива принцеса Даяна, американската редакция на списание People, пуска нейна черно-бяла снимка на корицата - щастливата Даяна, с тиара и широка усмивка. Тази корица все още се смята за един от най-докосващите в историята на модните списания.


"TIME", септември, 2001 г.

Кулите близнаци

Три дни след серията от терористични атаки в САЩ на 11 септември, е издаден специален брой на списание TIME. На корицата е снимка на взривените кули близнаци.

Освен снимките, проблемът включваше истории на хора, които успяват да оцелеят в тази ужасна трагедия.

"New York", ноември, 2014 г.

емотикон

Списание New York искаше да подчертае за промяната на емоциите в съвременния свят. Ето защо на корицата е поставен огромен "говорещ" емотикон вместо обикновено заглавие. Американското дружество на редакторите на списанията дори призна тази корица за най-добрата в категорията за бизнес и технологии.

"Vogue", март, 2017 г.

модели

Мартенската корица на списание Vogue е запомняща се благодарение на 7-те супермодела, които се появиха заедно. Въпреки това, публиката обвини списанието в прекомерната употреба на Photoshop: според читателите ръката на Джиджи Хадид изглежда "неестествено дълга".

"Paper", март, 2018 г.

Кристина Агилера

Когато този нов брой на списание Paper беше пуснат, много хора не познаха момичето на корицата. Никой до този момент не е виждал популярната певица Кристина Агилера така: сладки лунички, без агресивен грим - само естествена красота.

"National Geographic", май, 2018 г.

айсберг

Официалното издание на National Geographic започна нова кампания "Планета или пластмаса?" През март 2018 г. е пусната  корица с пластмасова торба, изглеждаща като айсберг. Освен това имаше и шокиращи снимки, показващи как нашата планета е буквално покрита с пластмаса. С тази инициатива списанието искаше да привлече вниманието към проблемите на прекомерната употреба на пластмаси и ужасните им последици върху природата.

Редактор: Илияна Кръстева

Източник: brightside.me

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлИнтервютаЛюбопитноИсторияСнимки