Начало Лайфстайл За свободното време Любопитно и забавно 12 тайни, които продавачът на дрехи никога няма да ви каже

12 тайни, които продавачът на дрехи никога няма да ви каже

12 тайни, които продавачът на дрехи никога няма да ви каже - изображение

Марките за дрехи най-вероятно използват различни трикове, за да ви накарат да харчите много пари за неща, които дори не ви трябват. Но все пак ги купувате така или иначе.

Те ще ви накарат да се почувствате като вкъщи и ще използват вашето доверие в своя полза.

1. Те ви изкушават, за да купувате повече

Те ще ви кажат, че можете да вземете определен брой дрехи в съблекалнята и целенасочено ще ви предлагат аксесоари, които съответстват на това, което сте избрали. Това е трик, който цели да ви изкуши, така че в крайна сметка да купите тези неща по-късно.

Изпробвайте само тези неща, които сте възнамерявали да пробвате. Игнорирайте всичко, което не сте избрали сами.

2. Те ви предлагат неща, които си пасват с това, което сте си избрали

Те ще ви предложат обувки, връхни дрехи или блузи, които да съчетаете с това, което сте взели за проба. Те се надяват да увеличат броя на нещата, които ще купувате.

Купувайте най-важното, не е необходимо да вземате неща, които дори няма да използвате скоро.

3. Предлагат да закупите нещо и по-късно да го върнете, ако пожелаете

Те ви казват, че можете да върнете това по-късно, ако не ви харесва достатъчно, с цел да направят тази продажба.

Проверете малкия шрифт по условията за връщане или замяна, и вижте графика си. Ако има вероятност да не успеете да го върнете навреме, поискайте от магазинера да ви запази дрехата, докато се разходите из още магазини или пиете кафе. Така ще имате известно време да помислите.

4. Настояват да ви направят членска карта

Те ще ви мотивират да приемете карта на магазина, за да получите отстъпка за стоката.

Обикновено отстъпката се натрупва с покупки, така че тази карта няма да ви донесе кой знае какво ако не изхарчите цяло състояние, за да си го натрупате. Също така, в случай, че не харчите много, не си струва времето, което ще отнеме направата на тази карта. Във всеки случай, ако се изкушите и си направите такава карта, но не я ползвате, прекратете я, тъй като таксите понякога са високи.

5. Опитват се да ви продадат допълнителни неща

Опитват се да ви предложат аксесоари, които да подхождат с обувки или бижута, които съответстват на тоалета.

Просто им кажете, че си имате нещо у дома, което се връзва перфектно с обувките или тоалета.

6. Продажбите имат полза за марката, не за консуматорите

Офертите са техники, които целят да ви накарат да купите неща, които никога не бихте помислили да купите. Много малко могат да устоят, след като видят отстъпка. Каква е действителната реалност на тези продажби?

Тук-там магазините фалшиво увеличават цените преди офертата, за да я обявят след това и да привлекат клиентите.

Рекламите и витрините на магазините могат да заявяват предложения до 70%. Обаче, ще откриете такава отстъпка на определен продукт. За останалата част от продуктите отстъпката ще е около 10%.

7. Еднакви размери дрехи могат да бъдат прекалено малки или прекалено големи, взависимост от различните марки

Отличителните производители имат различни размери. По този начин ще влезете в S в един магазин, но едва ли ще имате способността да се вмъкнете в M в друг. Някои фирми подвеждащо "намаляват" мярката на дрехите си. Целта е да спечелят женските си потребители на момента.

8. Колаборацията с известен дизайнер не означава по-високо качество

Големите марки от време на време правят рокли в колаборация с високо признати модни дизайнери. Целта им е клиентите да плащат повече за ексклузивна колекция. Независимо от това, единственото изключително в тях е ограниченото време за предлагане. Обикновено тези дрехи не са по-високо качество от останалите.

9. Секцията с разпродажбите умишлено е разхвърляна

Забелязвали ли сте как всички дрехи в един магазин са безкомпромисно сгънати, докато секцията с продажбите е хаос и е пълно с натрупани в купчини? Това се прави умишлено, за да накара клиента да се чувства оптимистично, че е намерил достойна сделка в този хаос и естествено той бърза да го купи веднага.

10. Понякога се използват вредни химикали в производството на дрехи

Независимо от това, че нещо е означено като "100% естествено", то все още не е безопасно за вас. Производството на облекла включва химикали, които не могат да бъдат разграничени без подходящо лабораторно тестване. Някои вредни вещества помагат на производителите да са в крак с модата по отношение на нюансите или текстурата на дизайнерските артикули, а други спомагат дрехите да запазят формата си. Винаги изпирайте новите дрехи, преди да ги носите. Това ще намали концентрацията на опасни химикали и ще ви предпази, ако някои клиент е имал вирус, когато е пробвал дрехата преди вас.

11. Синтетичните артикули струват точно толкова, колкото тези, произведени от естествени материали

Производителите често надценяват синтетичните облекла, за да дадат на клиентите си мотивираща сила за закупуване на по-скъпи стоки, произведени от естествени тъкани. Клиентът смята, че памучният или вълнен пуловер не е толкова скъп в сравнение със синтетичния и го купува без дори за се замисля.

12. Дизайнерските дрехи са с по-лошо качество в аутлет магазините

В стремежа си да спестят пари, много хора отиват в магазините за дизайнерски минали колекции. Дрехите и аксесоарите там изглеждат точно като дизайнерската колекция. Истината обаче е, че марките редовно произвеждат продукти от евтини материали, особено за тези аутлет магазини. Това е така, за да може да се печели и от онези, които нямат възможност да пазаруват в скъпи бутици.

Да, те са с ниско качество: криви ръбове, лошо отпечатани принтове, евтини пластмасови детайли и списъкът продължава. Целта на производителите: да правят нещата бързо и на ниска цена, така че да ги получаваме по-често.

Източник: tapoos.com

По статията работи: Елиза Трайкова

Още по темата:

4.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноНовиниПроизводителиТестове