Начало Лайфстайл Красота и стил Нашето тяло 10 храни, с които нашето тяло да се пребори със следпразничното подуване (2 част)

10 храни, с които нашето тяло да се пребори със следпразничното подуване (2 част)

10 храни, с които нашето тяло да се пребори със следпразничното подуване (2 част) - изображение

КЪМ ПЪРВА ЧАСТ ТУК >>>

Знаете, че храната може да разболява, но може и да лекува. И ако балансът във вашия стомах е нарушен - най-вече след злоупотребата с прекалено много храна по празниците - то отново тя (храната) може да ви помогне в борбата с подуването на корема! Звучи парадоксално, но изборът на определени храни може да се пребори с проблема.

Вижте кои са те:

7. Куркума.

Куркумата е често използвана в Азия за лечение на разстроен стомах и против подуване, плюс това е ароматна и дава хубав цвят на храната.

8. Кисело мляко.

Заместете млякото във вашите шейкове с кисело мляко, което може да подобри симптомите на подуване на корема. То е предварително разградено и млечната захар в него вече е съборена, което го прави по-лесно усвоимо от организма.

9. Ориз.

Оризът и оризовото брашно са добри заместители на пшеницата, овеса, царевицата и картофите, тъй като те се смилат напълно в тънките черва.

10. Джинджифил.

Предотвратете подуването на корема с чаша чай от джинджифил, който помага на газовете да се разсеят и успокоява храносмилателната система. Можете също така да го приемате под формата на добавки или да го консумирате суров.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияАлт. медицинаЗдравни съветиХранене при...ЛюбопитноБотаникаРецептиИзследванияЛеченияДиетиЛайфстайлТестовеНовиниСпортФизиологияКлинични пътекиИсторияСнимкиХрани и ястияСпециалистиВидео