Начало Лайфстайл Красота и стил Нашето тяло 10 начина да спрете да се самонаранявате

10 начина да спрете да се самонаранявате

10 начина да спрете да се самонаранявате - изображение

При някои хора самонараняването може да бъде начин за справяне с проблемите. Това може да ви помогне да изразите чувства, които не можете да изречете на глас, да отвличате вниманието от живота си или да освобождавате емоционална болка. След това вероятно се чувствате по-добре - поне за известно време. Но тогава болезнените чувства се завръщат и имате желание да си посегнете отново. Ако искате да спрете да да се самонаранявате или самообвинявате, но не знаете как, запомнете това: заслужавате да се почувствате по-добре и можете да го постигнете, без да се наранявате физически или психически.

жена

Важно е да имате няколко различни стратегии за избор - по този начин, ако едно нещо не работи, можете да опитате нещо друго.

Ето 10 начина, които може да опитате, за да спрете да се самонаранявате.

1. Хванете лед в ръката си

Студената причинява силна болка, но не води до трайно увреждане на кожата.

лед

2. Дъвчете лют червен пипер

Това причинява екстремна реакция в устата ви, но отново няма трайни увреждания.

лют пипер

3. Увийте електрическа лента около китката си

Това обикновено се използва като начин за бързо спиране на ненужните мисли.

4. Обадете се на някого, за да говорите как се чувствате

Опитайте с приятел или близък роднина. Много е важно да се чувствате разбрани и някой да ви каже, че ви обича и държи на вас.

разговор

5. Търсете забавни видеоклипове в „ Ютюб“

Това може да промени вашето настроение или просто да ви помогне да се разсейвате

търсене

6. Практикувайте занаятчийска дейност (напр. оригами или плетене) или хоби (например да свирите на музикален инструмент)

Правете нещо, което обичате, и наистина се съсредоточете върху него.

оригами

7. Напишете текста на любимата си песен

Или копирайте любимото си стихотворение.

пиша

8. Вземете душ или вана

Това може да ви помогне да се чувствате физически освежени.

душ

9. Поставете хубав миришещ крем за ръце и лосион за тяло

Това е лечение за носа и тялото ви.

жена

10. Изпийте чаша чай или яжте шоколад

Хранете се с нещо, което ви помага да се чувствате по-спокойни.

шоколад

източник: metro.co.uk ; helpguide.org

снимки: pixabay.com 

по статията работи: Илияна Стоянова

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияНовиниПсихологияЛюбопитноЛеченияЗдравни съветиТестовеЛайфстайлБотаникаАлтернативна медицинаХранене при...СнимкиЗдравни проблемиАнкетиСпортМедицински изследванияИсторияЗаведения