Начало Лайфстайл За свободното време Светски шум Топ 10 препоръки на звездните диетолози за поддържане на перфектна форма - част 2

Топ 10 препоръки на звездните диетолози за поддържане на перфектна форма - част 2

Топ 10 препоръки на звездните диетолози за поддържане на перфектна форма - част 2 - изображение

Знаменитостите изглеждат винаги зашеметяващо, демонстрирайки стегнато и секси тяло. Но как постигат това? Някои от тях поддържат стройна фигура без много лишения и тренировки, но други доста се трудят във фитнеса, за да изглеждат перфектно. Звездните величия се допитват до екипи от диетолози и треньори, преди да се впуснат в борбата с излишните килограми.

Представяме ви 10 препоръки от специалистите на знаменитостите за поддържане на перфектна форма.

Планирайте менюто си внимателно

Зак

Много по-добре е да се придържате към определен хранителен режим за седмицата, отколкото да спазвате строги диети с месеци.Например, ако ще хапвате навън си струва да помислете какво ще консумирате по-късно: въглехидрати или протеини.

Зак Галифианакис постигна страхотни резултати и успя да се пребори с излишните килограми. Това му коства много жертви, защото той трябваше да се откаже от алкохола и вредната храна. Актьорът споделя, че вече върви пеша и не ползва асансьор.

Тренирайте по 15 минути всеки ден

Кели Озбърн

Естествено, че по-продължителните тренировки дават по-добри резултати. Но, ако нямате много свободно време 15-минутните упражнения дневно също ще ви помогнат в битката с килограмите. Звездните експерти препоръчват да пиете 2 чаши минерална вода преди и след тренировка. Не пропускайте и закуската –тя трябва да бъде най-калоричното ви хранене за целия ден.

Кели Озбърн никога не е спазвала диети, но последните години реши да промени тялото си. Тя се отказа от белия хляб, макаронените изделия и захарта. Редовните тренировки с инструктор във фитнеса помогнаха на звездната наследница да извая хубаво и стегнато тяло.

Консумирайте повече фибри

Айшвария Рай

Консумирайте зърнена закуска, която съдържа най-малко 5 грама фибри във всяка порция. По този начин тялото ви ще забави усвояването на захарта. Жена под 50 години трябва да приема 25 грама фибри дневно, а мъж под 50 - 38 грама.

  • След бременността си актрисата Айшвария Рай дълго време не успя да възвърне предишната си фигура. Тя прояви твърда воля и не се отказа. Дългоочакваната промяна се случи, благодарение на диетата й, която звездата нарича „тайната на строгата фигура“. Рай не консумира месо, а само риба, зеленчуци, плодове, ориз и ядки. Актрисата обожава подправките, които и помагат да изгаря мазнините.

Правете гимнастика в леглото

Джанет Джаксън

Докато сте в леглото, опънете и отпуснете коремните си мускули. Не бързайте и не забравяйте да дишате правилно. Повторете най-малко 10-15 пъти. След това опънете мускулите на прасеца ,15 пъти по - бързо и 15 пъти по - бавно. Тези прости упражнения помагат за ускоряване на метаболизма, особено ако ги правите всяка сутрин.

  • Джанет Джаксън не е привърженик на строгите диети, а залага на ежедневните тренировки: 45 минути на ден, 5 дни в седмицата.

Избягвайте храни с ниско съдържание на мазнини

Рене Зелеуегър

Премахнете от менюто си обезмаслените храни, както и тези с малко или почти никаква захар. В тях липсват редица хранителни вещества, които организмът трудно усвоява. 

След филма "Дневникът на Бриджит Джоунс", на актрисата Рене Зелуегър и се налага бързо да влезе в топ форма. Тя спазва диетата на Аткинс – малко въглехидрати и много протеини. Актрисата се храни често, на малки порции и пие около 2 литра вода дневно. Зелеуегър тича, плува, практикува йога и обожава да язди коне.

Вижте първа част на статията ТУК

източник:

по статията работи: Илияна Стоянова

Още по темата:

5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиЛайфстайлРецептиЛюбопитноНовиниСпорт