Начало Лайфстайл Интимно Любов и секс Сексът като фитнес програма. Вижте как да тренирате с десетте най-популярни пози (част втора)

Сексът като фитнес програма. Вижте как да тренирате с десетте най-популярни пози (част втора)

Сексът като фитнес програма. Вижте как да тренирате с десетте най-популярни пози (част втора) - изображение

Ако стандартните пози в секса – мисионерска, кучешка и тази, при която тя е отгоре, са ви поомръзнали и търсите допълнителни стимули, за да разнообразите репертоара си, но ви е трудно да убедите себе си и партньора си, че си заслужава експериментите и усилията, информацията, която ще ви поднесен в следващите редове, би могла да ви даде така търсеното вдъхновение. Имайте предвид, че ако сте особено активни и се радвате на бурен полов живот, можете с чиста съвест да разредите посещенията във фитнеса, а в случай, че не спортувате достатъчно, да подобрите значително мускулния си тонус и общата си физическа кондиция и без да тичате в парка, въртите педалите на велосипеда по улиците на града или да правите физзарядка всяка сутрин, така, че да се почувствате много по-добре в собственото си тяло! Естествено, най-доброто, което можете да направите, е да съчетаете редовния спорт с много секс и здравословен хранителен режим.

Ножици

Бритън посочва тази поза като една от най-малко трудоемките и изморителни и за двамата партньори, тъй като не се налага на една или друга група мускули да понася тежестта на цялото тяло. Тя е особено подходяща за бременните жени, тъй като осигурява по-нежно и бавно проникване. "Ножиците са идеалната поза за вас тогава, когато сте изморени и нямате желание да правите подвизи в леглото", обяснява Бритън, като уточнява, че при тази коитална техника, както при всички останали, неучастието на мускулите е невъзможно, тъй като все пак двамата партньори извършват определени движения. В случая те са ограничени поради специфичното преплитане на долните крайници и фактът, че тя лежи по гръб, а той е седнал, но така напрежението за мускулите от вътрешната страна на бедрата и тези в абдоминалната област е по-голямо. "Когато стягате грацилните мускули от вътрешната страна на бедрата, това по естествен път кара коремните мускули също да контрахират (да се свиват)", изтъква Берман.

Мост

Всички секс експерти са единодушни – тази поза не е за нетренирани жени! При нея дамата носи тежестта на тялото си на краката и ръцете си, намирайки се в позиция, която в йогата е известна още като "маса". Всъщност редовното практикуване на йога или пък на друг тип спорт, развиващ гъвкавостта, силата и издръжливостта, е крайно препоръчително, ако искате да включите позата Мост в репертоара си. Това е трудна поза, при която тя трябва да съумява да стабилизира тялото си, така че да удържи на неговите движения и тласъци подобно на мост, чиито основи са блъскани от морските вълни.

Дори да подложите под тялото си цяла кула от възглавници, така че тежестта да не пада само върху ръцете и краката, мускулите на дупето, задната и вътрешната част на бедрата, както и тези в коремната област, ще понесат огромно натоварване. "При тази поза участват всички мускули – бицепси, трицепси, тези на корема и седалището, прасците, раменете и дори на врата. Една жена не би могла да издържи дълго в тази поза, освен ако не е много силна физически", обяснява Фулбрайт, а Берман допълва, че ако преминете към тази поза след каубойската, изгарянето на мазнини ще започне на петата минута.

Арка

По-лесния вариант на горната поза е т.нар. арка, при която жената е с вдигнат във въздуха (на нивото на члена му) таз, но ръцете не са изпънати, а лежат отстрани на тялото, а раменете са тези, които поемат тежестта му. "В много отношения при тази поза се натоварват същите мускулни групи както при моста, при това още по-интензивно, като същевременно тя е по-стабилна и рискът да разтегне мускул на врата или раменете е по-малък.", обяснява Бритън.

Напади

Упражненията с клякане и разтягане, известни като lunges или напади, може и да не са любимото ви занимание във фитнеса, но след като опитате тази поза в спалнята, бихте могли да си промените мнението. Както предполага името на позата, ако то изобщо ви говори нещо, тя се изпълнява по следния начин – той е легнал по гръб, а тя е отгоре, като единият крак е сгънат в коляното пред тялото й, а другият е изпънат назад между краката му. Коиталните движения при тази поза тренират квадрицепса, подколянното сухожилие, коремните и седалищните мускули, а при крака, който е изнесен напред, мускулите от вътрешната и външната страна на бедрото, осигуряващи му стабилност. Тя е чудесно средство за разтягане на мускулите в областта на ханша, което е добре дошло за хора, прекарващи твърде много време зад бюрото, изтъква един от плюсовете на тази поза Берман.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлЛюбопитноСпортСнимкиПсихологияЗдравни съветиНовиниСоциални грижиИсторияНормативни актовеСпорт и туризъмАнкетиХранене при...ОрганизацииТестовеЗдравни проблемиФизиологияНаправления в медицинатаВидеоОбразованиеСпециалистиАлт. медицинаРецептиЛеченияПроизводителиБотаника