Начало Лайфстайл Аз и моето семейство Семейни ритуали и традиции Придържайте се към тези 22 лесни неща и ще подобрите начина си на живот незабавно (3 част)

Придържайте се към тези 22 лесни неща и ще подобрите начина си на живот незабавно (3 част)

Придържайте се към тези 22 лесни неща и ще подобрите начина си на живот незабавно (3 част) - изображение

КЪМ ВТОРА ЧАСТ ТУК >>>

 

 

15. Яжте, не пийте плодовете си

Плодовите сокове имат чудесен вкус, но повечето са пълни със захар и други добавки. Да не говорим за калории. Ако изпитвате нужда от плод, грабнете банан или ябълка и вземете нужното, директно от източника.

16. Месоядни ли сте? Опитайте понеделник без месо

Понеделниците без месо са чудесен начин да опитате вегетарианската диета, без да се посвещавате. Има здравословни, финансови и еко причини вегетарианската диета да бъде полезна. А, понеделниците без месо са едно добро начало.

17. Взимайте си ежедневна почивка от медиите

Ако работата ви включва часове пред екрана, дайте на очите и мозъка си почивка, поне 20 минути, след като се приберете вкъщи. Опитайте нещо, което не включва технология, като четенето на книга, спорт и т.н. Считайте го за предизвикателство! С времето 20-те минути могат да прераснат в 40, после в час. Може да стигнете до момента, в който предизвикателството да бъде да не вдигате телефона и да не гледате телевизия цяла вечер.

18. Пристрастените сте към определен уебсайт? Блокирайте го

Функции като StayFocused (за Chrome) и Leechblock за Firefox, ви позволяват временно да блокирате разсейващите ви сайтове, ограничавайки времето, което прекарвате в тях. Може да блокирате цял сайт, а може да блокирате само определено съдържание в него. Ще бъдете изненадани колко по-продуктивни можете да бъдете, когато нищо не ви разсейва.

19. Изкачвайте стълбите

Качването на стълби може да бъде чудесно упражнение, без да се налага да ходите във фитнес залата. Включвайки качването на стълби в ежедневния си график, вие може да свалите килограми, да направите мускулите си по-силни да подобрите общото си здраве.

20. Паркирайте колата си по-далеч от входната врата

Добавете още едно упражнение към деня си, като паркирате далеч от входната врата и извървите разстоянието до там.

21. Седите на бюро? Не забравяйте да се разтягате!

Прекарвайки цял ден на бюро, може да доведе до атрофия и слабост в мускулите. Не пропускайте да правите кратка почивка, разтягайки се на всеки кръгъл час, давайки шанс на мускулите си.

22. Спете в идеално тъмна стая

Светлината оказва огромно влияние на нашия биологичен ритъм и цикъл на съня. Излагайки се на синя светлина – това е светлината, която мозъкът ни разпознава като дневна – може да останем будни по-дълго, отколкото ни се иска. Светлината регулира продукцията на мелатонин – хормонът, който ни прави сънливи. Ако желаете да заспите, трябва да минимизирате излагането си на синя светлина, което означава да изключите компютъра и телевизора (и двете излъчват натурална синя светлина), да затворите щорите и завесите, когато сте готови за лягане.

Източник: buzzfeed.com

Още по темата:

1.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлРецептиДиетиПсихологияСпортЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиХранене при...ЛеченияАнкетиСоциални грижиНовиниКлинични пътекиИсторияСъставкиФизиологияАлт. медицинаХрани и ястияБотаникаИзследванияВидеоНормативни актовеСтатистически проучванияИнтервютаОрганизацииЗаведенияПроизводители