Деца с увреждания позират за модна кампания във Великобритания
Шест деца с увреждания представиха последната кампания на британската модна къща "River Island". Децата, които идват от всички части на Великобритания, са на възраст между 3 и 10 години, и са диагностицирани с различни състояния, включително синдрома на Даун, церебрална парализа и зрителни нарушения.
Те представят в реклами най-новите дизайнерски модели, които компанията предлага, и отбелязват 30-годишнината на модната верига.
Това е първата работа като модел за 6-годишната Кора Бишъп от Рекстън, Северен Уелс, която е диагностицирана със синдрома на Даун. Кора се опитва на предизвика усмивки по лицата на всички, които присъстват на снимачната площадка. Нейната горда майка, Шерил Бишъп, споделя: "Тя е много кокетно момиченце и обожава да си избира дрехи, с които да я снимат." |
Теди Бериман, петгодишен, от графство Дърам, има поставена диагноза церебрална парализа, засягаща всички крайници. Той също така страда от епилепсия, зрителни увреждания и използва инвалидна количка, за да се придвижва.
"Теди обича да се снима и това му дава увереност, че може да прави неща, които са обичайни за другите деца. Прекрасно е да се покаже, че не е нужно заради увреждането да му се слага етикет, той е човек. След това изживяване направо сияе и бърза да покаже своите снимки на хората", коментира майката на Теди. |
Тригодишната Мия Уенхам от Кент има церебрална парализа, епилепсия и не може да пълзи, да ходи или да стои изправена. Според майка й Мия е била истински щастлива по време на снимките – забавлявала се е с топката, която е получила и се наслаждавала на вниманието. |
Всички модели са представлявани от "Zebedee Management" – специализиран посредник при работа с таланти с увреждания.
Сред модните звезди е и 10-годишната Луис Гром от Уеър, Хартфордшър, родена с рядка форма на синдрома на Едуардс (познат още като тризомия 18 и най-често срещан след синдрома на Даун – тризомия 21), който засяга едно на всеки 40 000 деца.
Болестта се характеризира с голямо разнообразие от симптоми. Луис се ражда глуха, затова сега има слухови импланти; освен това е хиперактивна – уморява се много лесно, има нарушени способности за учене и забавена реч. Луис е природен талант - тя стои изключително спокойно пред камерата с своята широка усмивка и розово кожено яке, а ръката й естествено се плъзга в панталоните, за да завърши чаровната й поза.
"Луис се уморява бързо, поради болестта, затова и намирането на подходящо хоби или занимание е малко трудно. Но позирането за снимки е страхотно, защото атмосферата е приятелска, а времето, в което се осъществява е сравнително кратко." |
Майката на Луис е много горда: "Още когато беше бебе, всички ни казваха, че трябва да бъде модел."
Лаура Джонсън и Зоуи Поктър от "Zebedee Management" коментират инициативата на "River Island", като отбелязват, че компанията затвърждава практиката да се насърчава развитието на деца с увреждания в сферата на модата като норма.
"Надяваме се, че и други марки ще последват техния пример и ще осигурят на своите кампании разнообразието от усмивки, модели и цветове, които River Island предлага, за да бъдат представителни за нашето общество. "
Ето я и ярката усмивка на 4-годишния Габриел Сохота от Хъдърсфийлд. Габриел страда от синдрома на Даун и се радва на първата си работа. Според майка му той е едно много жизнерадостно и пълно с живот дете: "Габриел е много социален и винаги се усмихва на хората." |
Четиригодишната Майли живее в източната част на Йоркшир. Тя е родена с амблиопия и затова носи тези очила със стилни розови рамки, които ще помогнат за подобряването на състоянието й. Според майка й камерата работи в услуга на Майли, която обикновено е доста притеснено дете. |
Говорител на "River Island" заяви: "Тази пролет празнуваме 30 години от началото на River Island с една положителна и вълнуваща кампания #LABELSAREFORCLOTHES, която окуражава индивидуалността. Стартирахме инициативата на 12-ти февруари с организиран кастинг и събрахме на едно място деца между 2 и 11-годишна възраст, които споделят желанието да се забавляват (както лесно можете да забележите). Моделите, които избрахме за лица на кампанията, отразяват разнообразието от клиенти, които имаме и подкрепят схващане, което трябва да звучи вярно не само в обществото, но и в гардеробите ни – че да си различен е повече от добре."
По статията работи: Наталия Тотева
Източници: dailymail.co.uk, metro.co.uk
Продукти свързани със СТАТИЯТА
РАМКОВИЯТ ДОГОВОР - НОРА МОСКОВА - СИЕЛА
ЛАМПА БЛУМИНГВИЛ ЗЕЛЕНА ВИСЯЩА ЛАМПА BL1020
БАБЕ ПЕДИАТРИК ХИДРАТИРАЩО МЛЯКО ЗА ТЯЛО 100 мл
LOL SURPRISE ГЕЛ И ШАМПОАН 400 мл
ЧИКО СТЪКЛЕНО ШИШЕ NATURAL FEELING СЪС СИЛИКОНОВ БИБЕРОН 1 капка 250 мл 0 м + N0239
РИЪР ОГЛЕДАЛО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ 86031
СТАТИЯТА е свързана към
- Красота и стил
- Модерно
- Домашни средства срещу цистит при деца
- Д-р Иванка Иванова Кьолиева
- Алтернативно лечение на дископатия
- д-р Петя Василева Петришка
- Функции и задачи на Детска педагогическа стая
- Мерки срещу зачестилите случаи на деца в САЩ, погълнали големи дози мелатонин
- Процедура за действие при наличие на дете в риск
- д-р Станимила Милчева Петрова
- Лекарства, увреждащи черния дроб
- д-р Катя Асенова Гинева-Попова
Коментари към Деца с увреждания позират за модна кампания във Великобритания