Начало Лайфстайл За свободното време Светски шум Дете е отхвърлено за рекламна кампания, защото има синдром на Даун, майката отвръща на удара

Дете е отхвърлено за рекламна кампания, защото има синдром на Даун, майката отвръща на удара

Дете е отхвърлено за рекламна кампания, защото има синдром на Даун, майката отвръща на удара - изображение

Когато Мегън Наш изпраща снимки на сина си Ашър, който има синдром на Даун, на местна модна агенция, тя бива уведомена от собственичката на агенцията, че снимките на сина й не са предоставени на дружеството, защото "не уточняват специални нужди." Това е моментът, в който Наш решава, че трябва да се направи нещо.

Тя и синът й тръгват на мисия да променят света на рекламата, правейки го по-всеобхватен. "Първата ми мисъл беше как по дяволите тя знае, че те не желаят дете с увреждане, ако дори не са видели снимката му?". От тогава Наш настоява синът й да бъде репрезентиран по някакъв начин в света на рекламата.

Меган публикува три снимки на очарователно фотогеничния си син във Facebook, надявайки се, че ще привлече вниманието на Oshkosh B'Gosh. "Надявах се, че публикувайки снимката с призив към Oshkosh ... тя ще получи достатъчно внимание, за да промени начина, по който света гледа на хората с увреждания и разпространява информация по този въпрос," разказва Неш. "Искам хората да знаят, че те не са само тенденция, която идва и си отива в рекламата, те са тук, за да останат." Снимките стават вирални в социалните медии и са споделени над 111 000 пъти.

Източник: boredpanda.com

5.0, 2 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлИсторияИнтервютаНовиниОрганизации